Jump to content

DreamHack Summer 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

Giz, förklara! :ermm:

cp :D

Vet inte exakt hur det ser ut på DH, om alla får en egen extern adress, om varje router får en extern adress eller om hela fucking lanet har en extern adress.

Hur som helst så kommer IP't stå på Dreamhack, och IPRED tvingar bara ISP's att ge ut IP't, inte organisationer. Tvivlar på att DH frivilligt ger ut info om pirater, isf skulle nästa DH få mycket färre gäster.

Sen så har väll varje plats ingen speciell port i routern/switchen? Då får dom i stort sett bara reda på vilken router/switch datorn var på.. iaf.. blah

ingen fara

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 352
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mitt sug börjar sakta men... sakta komma tillbaka litegrann... Träffa folk, äta gott, spela lite WoW, ragga högskolor... mhm, kanske.

Ge mig en bra, originell anledning till att komma på DH Summer 2009! :ermm:

Jag börjar också känna ett sug till att åka.. D:

DO IT, FAGGOTS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost

Nån @ forumet som vill samåka till DH? Kör nerifrån nord-östra skåne (hässleholm/kristianstad) och upp längst med E4'an som passerar förbi markaryd/ljungby/värnamo, kan köra nån liten omväg för att plocka upp om någon är intresserad.

Tänkte de var bäst att fråga här först innan man postar på DH's forum

Resväg: http://maps.google.com/maps?f=d&source...amp;t=h&z=7

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost

Nån @ forumet som vill samåka till DH? Kör nerifrån nord-östra skåne (hässleholm/kristianstad) och upp längst med E4'an som passerar förbi markaryd/ljungby/värnamo, kan köra nån liten omväg för att plocka upp om någon är intresserad.

Tänkte de var bäst att fråga här först innan man postar på DH's forum

Hur lång omväg kan du köra? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jo den skivan är fin! :doh:

Ännu ballare. Fick just veta att det var p g a MIG som Morgonjuice kommer dit! Skrev ett litet oskyldigt inlägg på Forumet.nu där jag önskade att få se Morgonjuice på DHS09, så fick en crewmedlem syn på det och kontaktade dem. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
gärna stell i sin otroligt heta powerpuff-tshirt.

... Var det bara jag som fick stån... eh.. eller.. va?

--------

Jag och päronpung startar våran färd mot Elmia, Jönköping, klockan 10.25 och beräknas vara där strax efter lunchtid imorgon.

Full ös, medvetslös. Inga konstigheter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drar nån gång vid 7-8 antagligen och kommer fram 9-10 troligen.

Får se hur det ser ut när jag kommer fram, kan man stanna vid avlastningsplatsen medans man rullar in grejjerna i hallen så gör jag det, annars ringer jag och stör Sikorka för att få han att vakta medans jag parkerar bilen ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...