Jump to content

DreamHack Summer 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 352
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

DO IT DO IT!

Jag är fan sugen. :hmm:

-----

Dreamhack kommer till Stockholm

DreamHack On Tour 2009 fortsätter och idag har vi glädjen att meddela att vi kommer till Stockholm under sportlovet.

DreamHack Stockholm arrangeras på Tekniska museet under sportlovsveckan. På DreamHack i Tekniska museet kommer besökarna kunna prova på mängder av aktiviteter från DreamHack-världen, bland annat kan man spela de senaste spelen på LAN och konsoll, tävla i e-sport, se på bidrag från DreamHack Kreativ, se moddade datorer, lyssna på föreläsningar och delta i workshops.

DreamHack på Tekniska museet öppnar lördagen 21 februari och har sedan öppet alla dagar under hela sportlovet. Håll utkik på vår hemsida för detaljerad information om allt kul som kommer att hända!

Entré till DreamHack på Tekniska Museet löser du på plats och du behöver inte boka plats i förhand. Datorer, konsoller och alla andra aktiviteter är fria att använda för alla besökare.

Kvala till DreamHack Summer 2009 i Counter-Strike 1.6

Under sportlovsveckan i Stockholm på Tekniska Museet kommer vi att arrangera ett kval till DreamHack Summer 2009 i Jönköping i det omåttligt populära spelet Counter-Strike 1.6. Ytterligare detaljer kommer inom kort!

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men jag har nästan bestämt mig för att komma. Jag måste bara titta när det är skolavslutning, så att inte den är i vägen! :D

Strunta i skolavslutningen. Det har aldrig stått i vägen för mina DH-besök. DH über alles, eller iaf skolavslutningen.

Den enda anledningen är att kanske hämta ut sina betyg, men man får väl ändå betygen via brevlådan nuförtiden? Eller de delas ut sista dagen? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Strunta i skolavslutningen. Det har aldrig stått i vägen för mina DH-besök. DH über alles, eller iaf skolavslutningen.

Den enda anledningen är att kanske hämta ut sina betyg, men man får väl ändå betygen via brevlådan nuförtiden? Eller de delas ut sista dagen? :(

Jag går ju bara i 6:an så jag får ju inga betyg. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då ser man skolavslutningen som en extra dag på lovet! Så länge du inte ska vara med i någon avslutningskabaré eller liknande så är där väl inga större anledningar att komma dit? Eller det kanske bara är jag som är tråkig och arrogant...

Nej, det finns ju egentligen ingen anledning att gå dit (om DreamHack är på samma dag).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...