Jump to content

DreamHack Summer 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 352
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har bestämt mig för att sitta med mina klasskamrater nu i alla fall, så jag stryker mig från listan. DH kommer att infalla efter att jag tagit studenten, så det kommer vara kul för mig att hålla kontakten med dem.

Ni andra borde placera ut er, D42 var mitt val så det kvittar. Sätt er brevid Sikorka, varannat så kommer inga platser att bli tagna för när platsbokningen öppnar "på riktigt". ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte att vi alla kommer få plats bredvid Sikorka, för det är två nissar som satt sig rätt nära. (Ingen jag känner igen från GTAsajten..)

Förövrigt förstår jag inte varför han envisas med att sätta sig längst ut i hörnet. ^_^ Kan vi inte köra på D13/D14 som vi brukar? Väldans tomt där just nu iallafall, och jag förstår inte vad folk ser för nackdel med de raderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte att vi alla kommer få plats bredvid Sikorka, för det är två nissar som satt sig rätt nära. (Ingen jag känner igen från GTAsajten..)

Förövrigt förstår jag inte varför han envisas med att sätta sig längst ut i hörnet. ^_^ Kan vi inte köra på D13/D14 som vi brukar? Väldans tomt där just nu iallafall, och jag förstår inte vad folk ser för nackdel med de raderna.

Fine for me, så länge man inte sitter med ryggen mot scenen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill så gärna åka på DreamHack! Men jag vet inte om det är värt att lägga alla pengarna på det. :confused:

Självklart är det värt det! Första gången åkte jag dit bara för upplevelsen i sig, och de andra gångerna var det för att delvis träffa forumiter och delvis för att uppleva upplevelsen en gång till.

Do it, faggot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart är det värt det! Första gången åkte jag dit bara för upplevelsen i sig, och de andra gångerna var det för att delvis träffa forumiter och delvis för att uppleva upplevelsen en gång till.

Do it, faggot.

Den största anledningen att åka är för att få träffa trevliga forumiter, men är det inte åldersgräns? Jag är ju bara 13 år. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...