Jump to content

DreamHack Summer 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 352
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

PLATSBOKNINGEN ÄR UPPE!

Smart av dem att rensa mittgången längst fram btw, det blir ju helvetiskt fullt där.

Edit: Aww, man får upp platskartan men man kan inte välja en plats. "Access denied".

Förövrigt vill inte mina klasskamrater sitta så som de satt i somras. Fråga mig inte varför, de var väl blyga. :)

De har således smitit ner till D9 och jag vet nu inte riktigt var jag ska placera mig...

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Platskartan är tillfälligt stängd medan vi genomför tekniskt underhåll. Vänligen försök igen senare. Tack för din förståelse! / DreamHack

The seatmap is temporarily closed for maintainance. Please try again later. Thanx for your understanding! / DreamHack

I lol'd.

Nån som vet hur många platser det finns kvar i D hallen? :D

Så jävla typiskt.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, dom har ändrat platserna kring stora scenen nu. Kewlt.

Men vore det inte roligt att sitta under Norton-tornet?

Det är alltid extra mysigt där under, nära till allt och så kan man hänga upp saker i stolparna och så.

Satte mig där nu för tillfället.

Edit: och så postar Siana D:

Nigga plz, från vad jag har hört så finns det högtalare där... Dina öron kommer blöda!

D42 är DreamHacks bästa rad, the end.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nigga plz, från vad jag har hört så finns det högtalare där... Dina öron kommer blöda!

Meh, ingenting vad jag har märkt av när man gått förbi där .. högtalarna sitter väl ändå vid scenen?

Jag menar, det är ju i tornet crew sitter och leker med projektorer och så, dom lever där uppe utan att blöda ur öronen.

Stell kan nog mer om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, ingenting vad jag har märkt av när man gått förbi där .. högtalarna sitter väl ändå vid scenen?

Jag menar, det är ju i tornet crew sitter och leker med projektorer och så, dom lever där uppe utan att blöda ur öronen.

Stell kan nog mer om detta.

Dom stora högtalarna sitter enbart vid scenen. Är inte hundra längre, men när jag var där uppe för ett par år sedan sitter det ett par mindre högtalare uppe i tornet, dock inget man stör sig på.

T: Måste kolla med polarna om vi ska åka. Annars blir det väl GTAsajten raden för min del med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okejdå, jag ger mig. Men jag tycker ändå att den vänstra sidan är vettigare att sitta på!

Nu har jag visserligen placerat mig på D9. Fast än så länge sitter bara två klasskamrater där, vilket känns lite fattigt. Jag får se vilka mer som kommer, annars kanske jag hoppar tillbaka till GTAsajten-raden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rushifell fixade två biljetter till oss men jag tycks inte kunna ta emot någon kod. :confused: Står bara att koden är ogiltig när jag försöker. (Provade med båda de koder han ordnat, men ingen ville fungera för mig..)

Någon som vet vad det beror på och om man kan göra något åt det?

Måste ni regga dom? För min blev reggad automatiskt :rolleyes:

i dunt know D:

-----

Jag skiter var jag sitter bara de blir brevid ice <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...