Jump to content

DreamHack Summer 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 352
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

dubble =D

För dom skåningar/som bor på väg upp till Jönköping kan jag informera att jag kommer köra bil. Osäker om hur mycket man får in i bilen men det borde inte vara så mycket problem att få med 1-2 personer gta-sajtare i bilen

Först till kvarn typ, förutom om Adrian G kan komma ändå, då får han förtur D:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten nyfiken fråga till dig GiZmo:

Du verkar alltid ha varit extremt blyg för att visa hur du ser ut/avslöja vem du är (även fast jag vet hur du ser ut, mwahahah). Borde du inte vara extremt nervig för att helt plötsligt möta en massa GTAsajtare? :ermm:

Mjo lite nervös är jag, men wtf.. Är en grej att träffa folk som är okey irl, en annan att posta bilder på sig online där folk kan googla fram dom. :(

Fan.. gruppfotot!.. WTB hundmask?

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DO IT! :P

Angående om jag kommer nu i sommar så kommer det ta några dagar innan jag vet säkert. Hur länge till kan man boka om man vill ha någon speciell plats?

Transport säkrad i alla fall :( Tack Giz.

"Platsbokningen öppnar 2009-01-27 för medlemmar i Svenska Spelföreningen (du är medlem).

(För de som har rätt till förtur har bokningen redan öppnat)"

Så.. typ.. Du har tills den 27'e, efter det så öppnas platsbokningen.. Svårt att säga hur det blir med platser då.

@Nik. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare, DHW08 var riktigt roligt och det var första gången för mig.

Nu till DHS09 så glömde jag att köpa värdekod då det var sista dagen för det, så att man skulle komma åt platsbokningen tidigare.

Jag filmade på DHW08 och gjorde den filmen som ni har på "sida 1" i denna tråden. + att jag har gjort en fortsättning på filmen.

Mitt "filmteam" heter:

Redigerad av Fredaco
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare, DHW08 var riktigt roligt och det var första gången för mig.

Nu till DHS09 så glömde jag att köpa värdekod då det var sista dagen för det, så att man skulle komma åt platsbokningen tidigare.

Jag filmade på DHW08 och gjorde den filmen som ni har på "sida 1" i denna tråden. + att jag har gjort en fortsättning på filmen.

Mitt "filmteam" heter:

Hej, jag är ett stort fan av era DreamHack-filmer, de är bättre än Toivas imo :D

Nu när du är en del av forumet måste du självklart filma alla medlemmar i forumet i sommar. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...