Jump to content

DreamHack Summer 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

13:e juni öppnar dörrarna till DreamHack Summer 2009. Värdekoderna går att beställa redan nu, således finns det ingen anledning till att vänta med den officiella tråden!

[youtube-old]wMcbJrsST4k[/youtube-old]

Vi kommer till DHS09:

Siana

VenoM

Sikorka

GiZmo

Rushifell

IceCandy

StellHell

Saleen

MyStiC

päronpung

FoxtroT

JSHC

Geten123

Panimala

Vi är intresserade av en GTAsajten-rad:

Sikorka

GiZmo

Rushifell

IceCandy

StellHell

JSHC

(Bold = Värdekod beställd)

---

Beställde alldeles nyss min biljett; om man beställde innan den 10:e juni så fick man förtur till platsbokningen som sker redan den 13:e januari. Priset på biljetterna fortsätter tyvärr att stiga, 790:- kronor kostar en biljett och sedan tillkommer en bokningsavgift på 30:-.

Men smakar det så kostar det! Jag hade väldigt kul i vintras och hoppas på att få lika kul i sommar. Rock on!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 352
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Saleen, MyStiC & päronpung, I guess.

Jag hoppas verkligen inte dem spelar samma musik som Winter 08.. Den sög... Förutom Seven Nation Army som dem spelade... 2 gånger? och Monkey Kong såklart.

Jag har tjatat på zentrix som en galning att han ska dit! Han är positivt inställd till det, hans band (Morgonjuice) hade visst pratat med crew om att komma dit senaste vintern men så hade det blivit så mycket krångel. Jag hoppas att de fixar det denna gången, ska gnälla på honom ännu mer! :confused:

Edit: Sonic Syndicate ska visst dit.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har det varit en massa osäkerheter på dom tidigare DH'sen om jag skulle dra mig dit eller inte, tur var väl att jag inte drog på nån utav dom tidigare då min dator började strula exakt samma dag som skiten börja.

Iår ska jag banne mig ta mig dit på ett eller annat sätt och klart som fan att jag är intresserad av att sitta och mysa med massa forumiter när man har chansen :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, då kan jag träffa Karin igen! <3

Sidenote, försent att få förtur till platsbokningen nu?

Jag kommer iallafall som alltid.

Jag är inte säker på om sista dag att beställa var den 10:e eller om sista dag var innan den 10:e.

Möjlish, om jag får ledigt från jobbet.

Härligare med DHS, för då kan man häcka ute och supa mer fritt utan att bli påkommen av crew, och inte heller frysa kuken av sig.

Vi måste hitta på något röj denna gången, jag ser sällan dig så mycket på DH :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer, men har problem.

Behöver ny dator och har därför i nuläget inte pengar till BÅDE en dreamhacksbiljett OCH en ny dator. Och måste få köpt datorn så fort som möjligt eftersom min nuvarande krånglar som fasen.

Vill gärna sitta på någon form av GTArad men vet inte om jag hinner boka biljett i tid för en plats jämte någon annan GTAsajtare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...