Jump to content

DreamHack Summer 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 352
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tillbaka efter 5 timmars sömn. Det var liiite kallt när jag gick ut vid 7, men inget man brydde sig om. Sen kom min polare ut och väckte mig vid 9 och fråga om hon fick låna bilen för att åka hem. Jag bad henna dra åt pipsvängen för jag ville sova. Vaknade igen vid typ 11 utav at solen stog o stekte på bilen, så fick veva ner en ruta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg vart du sitter Gizmo, så kommer jag förbi dig lite senare. Stellan har jag inte heller sett än...

btw, jag tror jag såg Gizmo på dreamhackhubben förut och det var lite kul då det första vi såg var tre olika versioner av filmen Bolt. :)

Edit: Ska nog sätta mig och kolla på föreläsningen om Windows 7 kl 15. (ja, jättenördigt men wtf, nyttigt) sen lite WoW-arena I guess, tills jag tröttnar.. Jag tror inte jag orkar sitta där 4 timmar.. Sen är jag "ledig" igen.. Så ge fan i att starta äventyr utan mig.

Ajuste, Sonic Syndicate ska spela... Meh... Jag tror jag gillar Hello Saferide-streamandet mer. :)

Edit: 0731539002 if necessary

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg vart du sitter Gizmo, så kommer jag förbi dig lite senare. Stellan har jag inte heller sett än...

btw, jag tror jag såg Gizmo på dreamhackhubben förut och det var lite kul då det första vi såg var tre olika versioner av filmen Bolt. :)

Edit: Ska nog sätta mig och kolla på föreläsningen om Windows 7 kl 15. (ja, jättenördigt men wtf, nyttigt) sen lite WoW-arena I guess, tills jag tröttnar.. Jag tror inte jag orkar sitta där 4 timmar.. Sen är jag "ledig" igen.. Så ge fan i att starta äventyr utan mig.

Ajuste, Sonic Syndicate ska spela... Meh... Jag tror jag gillar Hello Saferide-streamandet mer. :)

Edit: 0731539002 if necessary

Hmm, har nog 3 versioner av bolt yes :naughty:

Sitter på D13 med rushi, icecandy och sikorka. Ute på kanten vid Dafgård med fejjan mot scenen

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter du under tornet? Med en cylinder formad "lampa" som blinkar i massa färger?

Noppe! sitter vid D17 längst till mittengången :naughty:

Lawl, några snattare blev just bortförda av polisen under applåder. :angry:

Willys, nån?

Mm! KLOCKRENT!!

Tre av dem gick omkring vid våra grannar fram och tillbaka, kollade och pekade osv (grannarna var ej där) Så jag frågade om de hade hittat va de letade efter, så de kunde dra.

Då gick de bara iväg. Och nu har de åkt fast för snattning, HAHA. De är mera i det "gänget" som polisen inte har hittat, därför står det en polis vid varje utgång och ingång nu och letar!

Att tillägga, de var nysvenskar.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...