Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Det där England-tricket fungerar inte. :)

Edit: Haha, jösses... :) Nej men, i själva verket ville jag ju bara skryta med att jag har engelska internetkompisar. :huh:

Edit2: Hur får man egentligen enklast tag på en invite? Anmälde mig på hemsidan, får se om tomten kommer tidigt i år. :naughty:

post-8866-1229816659_thumb.jpg

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick min Spotify från den där Ford-länken Karatemorfar tipsade om i Musiktips ett tag sen - har nog inte tackat för det; danke schön! (:

- En väldigt spartansk och nybörjad jul-spellista -

...det jag egentligen saknar med Spotify är någon skön "browse" eller "explore"-funktion. Som jag förstått det kan man antingen a) söka eller :) gå till "home" och kolla under "What's new" och "Top lists", men där är inte utbudet så pass stort. Eller finns det något annat sätt? Och radion känns lite undermålig; få och ganska luddiga taggar, och ingen enkel möjlighet att scrolla framåt i rullisten.

Tack för den, Axel! Kom precis på att jag saknade lite jullåtar och där passade ju den där playlisten in som en smäck. Får se om jag bidrar med någon låt om jag kommer på någon. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...