Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Här får man en invite av snälla Marquis, och tro fan att beffo-servern är nere! rant_1061665_1.gif

Vågade nämligen inte använda min hotmail-adress eftersom jag skrev in den på hemsidan redan. Tänkte att det kanske kunde fucka saker och ting.

Det gör inget om du inte kommer åt din mail, säg bara till Marquis att kopiera koden och skicka den via msn eller nåt istället så kan du regga dig ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft Spotify i fem minuter och älskar det redan! :mf_doof: Satan så fort det går att söka och spela, det är precis som om allting låg på ens egen dator. :)

Edit: Låtarna jag lägger till i Axels jullista sparas och syns alltså för alla?

Tror dock du måste lägga ut den nya uppdaterade länken med dina låtar.. (som du gör genom att högerklicka på XXX julsånger och sen copy spotify url)

Lite random.. Jag lyssnar bara från Poison dock :(

http://open.spotify.com/user/zycomb/playli...xDNHGMKr6GrsnOF

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet vad det är för ljudkvalitet på låtarna?

Vad jag har hört är det 160kbps Ogg, vilket motsvarar 192kbps mp3. Med andra ord väldigt bra för streamad musik!

Edit: Låtarna jag lägger till i Axels jullista sparas och syns alltså för alla?

Ja, eftersom han har ställt in att playlisten ska vara kollaborativ kan alla som har tillgång till den också ändra i den, och det uppdateras för alla andra automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...