Jump to content

Jag är inte 2 personer


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hej kära forumiter nu är det så att min bror har reggat sig från en annan dator fast vi använder samma internet. Och hans namn är PuttesRacing. Och jag är inte den personen utan min bror som blev medlem idag. Så jag hoppas ni förstår för jag ser inge anledning till att ha två acc. Så om ni mods/admin ser samma IP så är det min bror.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej kära forumiter nu är det så att min bror har reggat sig från en annan dator fast vi använder samma internet. Och hans namn är PuttesRacing. Och jag är inte den personen utan min bror som blev medlem idag. Så jag hoppas ni förstår för jag ser inge anledning till att ha två acc. Så om ni mods/admin ser samma IP så är det min bror.

Det här kunde inte PMas utan det va tvungen bli en helt ny tråd av det? Okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ni efterblivna?

Hej kära forumiter nu är det så att min bror har reggat sig från en annan dator fast vi använder samma internet. Och hans namn är PuttesRacing. Och jag är inte den personen utan min bror som blev medlem idag. Så jag hoppas ni förstår för jag ser inge anledning till att ha två acc. Så om ni mods/admin ser samma IP så är det min bror.

Så intressant, berätta mer om din bror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den stora boven i det hela är ni användare, som tar tillfället i akt att spamma loss i dessa trådar då ni vet att det är lugnt. Jag kommer personligen hybernata varje person jag ser som har skrivigt i trådar som ska direkt till papperskorgen i en vecka, utan förvarning. Detta inkluderar även *Report* inlägg.

Dessa topics ska lämnas ifred, oavsätt om topicen är riktad till en själv (ex. "Boomer fyller år") så får inte han skriva i den bara för den är riktad till honom. Iofs är det ett dåligt exempel, men om det hade stått "Boomer är bög" och Boomer vill läxa upp spammaren får han inte det.

tl:dr

SKRIV I SPAMTOPICS OCH BLI HYBERNATAD I EN VECKA!

Ska man behöva sätta en reminder om remindern?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...