Jump to content

Forumgala -08


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Vill bara påpeka att just det där exemplet var skrivet år 2007. :lol:

Aight, tack, missade det - får tänka över den nomineringen igen

Jepp, och det är en sak jag tycker är konstigt med det här. Varför hålls den redan, varför inte efter året är över?

Förlåt om det redan har förklarats, jag är inte så uppdaterad.

Det har nog inte förklarats någonstans, bra att du frågade! Jag kan bara tala för mig själv, men jag tror att de flesta slags 'årets bästa'-galor hålls vid årets slut, med anledningen att det är ett bra tillfälle att blicka tillbaka på det gångna året. Knyta ihop säcken om man så vill, ett tillfälle för sista-minuten-nostalgi då det är okej att varva ned och tänka tillbaks på inträffade händelser och blicka bakåt innan man sparkar igång det nya året och tänker på framtiden. Varför det börjar redan i november är för att ge mer tid för eftertanke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag ber så hemst mycket om ursäkt för detta, men jag nominerar mig själv då jag inte sett så mycket av andra. Det låter illa, jag vet

Skäms, du borde veta hut - jag menar - tycka att man själv har gjort något bra?! Jag har då aldrig hört på maken!

Skämt åsido; big up - det är inte vanligt att hävda sig i Sverige, och även om ditt inlägg präglas av väldigt mycket Jante krävs det cojones för att svälja det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skäms, du borde veta hut - jag menar - tycka att man själv har gjort något bra?! Jag har då aldrig hört på maken!

Skämt åsido; big up - det är inte vanligt att hävda sig i Sverige, och även om ditt inlägg präglas av väldigt mycket Jante krävs det cojones för att svälja det.

Hehe :( Satte nästan hjärtat i halsgropen för att jag gjort bort mig rejält där, du skräms :P

Anledningen att det är Jante är ju att det är en prisutdelningstråd. Hade det varit vilken annan tråd som helst hade jag inte Jantat ett dugg utan brett på, men det handlar ju trots allt om en nominering till vem som varit bäst på [iNSERT] under 2008, och att nominera sig själv är/känns ju rätt fult på det sättet. Men som jag skrev i inlägget är det ju inte utan anledning jag sätter upp mig själv, det är en utnämning jag försökt uppföra mig efter under en väldigt lång tid. Det var ju därför jag frågade om egennominering när tråden började, jag hade ju aldrig försökt prångla mig till en "årets avatar" eller vad tusan som helst. Det handlar om att jag ansträngt mig för att andra ska trivas :D

Som jag också sa i tråden, det finns säkert många andra som hjälpt mycket, men det borde i så fall ha varit i D&T-forumet som jag inte hänger i särskilt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte på en grej, som jag bara vill ägna några ord åt. Jag är nominerad i några kategorier, och i egenskap som anordnare för allt det här är det ju också jag som kommer att räkna rösterna. Och jag skulle, teoretiskt sett, kunna fuska för att få överhanden. Men jag vill bara säga nu, för protokollet, att det är något jag aldrig skulle göra. Usch, nej, rena tanken på det gör mig småäcklad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte på en grej, som jag bara vill ägna några ord åt. Jag är nominerad i några kategorier, och i egenskap som anordnare för allt det här är det ju också jag som kommer att räkna rösterna. Och jag skulle, teoretiskt sett, kunna fuska för att få överhanden. Men jag vill bara säga nu, för protokollet, att det är något jag aldrig skulle göra. Usch, nej, rena tanken på det gör mig småäcklad.

Eller hur..

Så röstningen kommer inte ske med en poll? eller flera..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...