Jump to content

Forumgala -08


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det stod lite i det finstilta - en nominering per kategori

Jag missuppfattade nog det Umberto skrev men nu efter ditt svar blir jag förvirrad... är inte grejen med nomineringar att det ska finnas ett gäng till varje kategori att sedan rösta på? Det måste ju vara flera nomineringar per kategori, annars är det ju detta som är själva omröstningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag missuppfattade nog det Umberto skrev men nu efter ditt svar blir jag förvirrad... är inte grejen med nomineringar att det ska finnas ett gäng till varje kategori att sedan rösta på? Det måste ju vara flera nomineringar per kategori, annars är det ju detta som är själva omröstningen.

Ah, right, om jag förstår dig rätt - det du kallar nomineringar står i texten som finalister. Dvs. att det är tre finalister (de tre nominerade i varje kategori med flest antal röster den 26 november) i varje kategori. Så denna fas, nomineringsfasen, är omröstningen om vilka tre i varje kategori som går vidare till finalistfasen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, right, om jag förstår dig rätt - det du kallar nomineringar står i texten som finalister. Dvs. att det är tre finalister (de tre nominerade i varje kategori med flest antal röster den 26 november) i varje kategori. Så denna fas, nomineringsfasen, är omröstningen om vilka tre i varje kategori som går vidare till finalistfasen.

Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Blir fult om det är färre än tre då också, du får randomnominera någon i så fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett. När nomineringsfasen stängs, så görs det en poll i ett dygn där forumiterna röstar bland de som fått lika många nomineringar, för att se bestämma vilka som går vidare till finalen.

Två. Singla slant.

Eller så låter du det finnas 4 nominerade i någon kategori. Det är inte hela världen. :o

Om det blir jämnt i den egentliga omröstningen föreslår jag att den som fått fler nomineringar vinner.

Kan någon upplysa mig om vilka som är nykomlingar på forumet förutom Adrian G?

Fiskaren, Flaskan, Myrcht, Gasoline Kiss (verkar dock ha försvunnit) uuhm... :) yeah.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så låter du det finnas 4 nominerade i någon kategori. Det är inte hela världen. :o

Ah, du valde dolda alternativet nummer tre! Men jo, ligger något i det, jag har bara symmetritvångstankar, och det kliar litegrann när jag jag tänker på att det finns tre finalister i alla kategorier utom en. Men det löser sig.

Om det blir jämnt i den egentliga omröstningen föreslår jag att den som fått fler nomineringar vinner.

Bra förslag, lägger in det i mitt stora, fina "GTASajten Forumgala 08.docx" :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så låter du det finnas 4 nominerade i någon kategori. Det är inte hela världen. :P

Om det blir jämnt i den egentliga omröstningen föreslår jag att den som fått fler nomineringar vinner.

Fiskaren, Flaskan, Myrcht, Gasoline Kiss (verkar dock ha försvunnit) uuhm... :) yeah.

[offtopic]

Mohahahahaha :o

[/offtopic]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag saknar faktiskt kategorierna "Årets partajare" (många skriver ju regelbundet i festtråden), och "Årets doldis" (någon som inte synns mycket men bidragit med något). Men det är väl försent att påpeka nu. :)

Årets doldis kan väl nästan jämföras med Årets hederspris? :o

Hederspris '08:

Tilldelas den forumit man tycker visat hög klass i något område som inte täcks av de övriga kategorier, men som ändå förtjänas att uppmärksammas.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag saknar faktiskt kategorierna "Årets partajare" (många skriver ju regelbundet i festtråden), och "Årets doldis" (någon som inte synns mycket men bidragit med något). Men det är väl försent att påpeka nu. :)

Oh, 'Årets partajare' vore något. Jag lägger till den kategorin, bara för att jag gillar den så mycket!

edit: men nu är det nog med kategorier!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets doldis kan väl nästan jämföras med Årets hederspris? :o

Du har väl rätt i det, fast hederspris kan man väl få både om man är synlig eller mer osynlig. :) Äsch det funkar. ;)

Oh, 'Årets partajare' vore något. Jag lägger till den kategorin, bara för att jag gillar den så mycket!

edit: men nu är det nog med kategorier!

Vad bra! :P

Jo, det får ju inte bli för mycket att hålla reda på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon upplysa mig om vilka som är nykomlingar på forumet förutom Adrian G?

Jag är ny sedan så vet jag inte om det är så många aktiva finns säkert några till.

Jag är rätt så ny.. :)

Haha ja jätte :P

Oj såg inte att någon redan hade skrivit några nya :o

Redigerad av Fiskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...