Jump to content

Call Of Duty 5: World At War


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

My point exactly. Men som jag förstått det så är det jävligt många som längtar.

Kanske kan vara coolt om man inte spelat många WWII men chanserna är att du tröttnade på WWII för lääääääänge sen.

Håller med om att ww2 spel är uttjatat ordentligt fast eftersom cod4 blev sån succe så kanske många tror att cod5 har de lilla extra som inte andra ww2 spel har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte så dåligt detta som jag trodde. Dock så har jag ett problem jag och Adrian_G tänkte lira co-op Men fort vi skapade en server genom lan co-op så hittade vi inga servers. Fast vi var inne på samma hamachi server spelade inge roll vem av oss som skapade en server funkade inte ändåså. Jag tror det har inte med mina portar att göra eftersom jag har kunnat spela andra spel med hamachi utan att behöva öppna massa portar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte så dåligt detta som jag trodde. Dock så har jag ett problem jag och Adrian_G tänkte lira co-op Men fort vi skapade en server genom lan co-op så hittade vi inga servers. Fast vi var inne på samma hamachi server spelade inge roll vem av oss som skapade en server funkade inte ändåså. Jag tror det har inte med mina portar att göra eftersom jag har kunnat spela andra spel med hamachi utan att behöva öppna massa portar.

Beror troligtvis på att ni har en nyare version av Hamachi, de är rejält rumpknullade.

1.0.1.1 är den version som fungerar bäst. (Självklart fungerar inte den heller alltid och på alla spel osv, men det är den som fungerar i de flesta lägen.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

palla läsa, lite tid.

1: Är detta spel värt att köpa eller spela?

2: Vad tycker ni om spelet?

3: Finns internetläge?

4: Är singelplayer bra?

5: bättre än CoD4?

1: Ja tycker det iallafall

2: Har inte hunnit spela så mycke men hittills så är spelet ganska okej

3: Ja både co-op läge och vanligt internet läge.

4: Har inte kommit så långt. Men om du tröttnar på att köra singeplayer själv så kan du alltid köra med 2-4 styckna på co-op läge

5: Som sagt inte kört så mycke av CoD 5 så lite svårt att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...