Jump to content

Call Of Duty 5: World At War


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Favorit game-modes för er som lirat betan?

Jag älskar War, tycker det är taktiskt, men ändå så man inte behöver vänta flera minuter på att man ska spawnas igen.

Sen är det många på callofduty.com-forumet som klagar på ljuden. (Vapen och footsteps) Själv tycker jag att vapenljuden är helt okej, och att man inte hör när en fiende kommer springandes när det faller bomber, granater och det viner kulor precis vid skallen på dig är ju bara verkligt, folk borde kanske testa att spela taktiskt och inte bara sitta och leka med lego när de spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara säger att kraven för multiplayer inte är stort sålänge du har en singleplayerdel som styr upp och får folk intresserade av den istället.

För att sälja, jo.

Edit: Sälja så mycket som möjligt vill säga. Det finns anledningar till varför GTA IV kommer ett halvår senare till PC samt Mirrors Edge till PC ett tag senare än till 360/PS3.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 Hoppas man får möjligheten att kunna köra fordon i COD5 på multiplayer.

2 Samt att alla ljud är realistiska.

3 Det verkar i allafall vara lite råare än tidigare spel i serien. Enligt bilderna kan armar och ben avlägsnas från kroppen.

1 Det kan man

2 Det är dom aldrig i CoD

3 Ben och armar kan flyga av ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror väl på om man kör t.ex S&D eller FFA?

Jo. Om han inte menar att man får olika höga assist points beroende på hur mycket man skadat personen innan någon annan dödar den (vilket jag hoppas, för att alltid få 2p assist i tdm/free for all oavsätt hur mycket man skadade personen sög ganska hårt).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo. Om han inte menar att man får olika höga assist points beroende på hur mycket man skadat personen innan någon annan dödar den (vilket jag hoppas, för att alltid få 2p assist i tdm/free for all oavsätt hur mycket man skadade personen sög ganska hårt).

Var kanske lite otydlig ber om ursäkt för det. Det jag menade var att det verkar som man får olika mycket poäng beroende på hur mycket man skadar någon innan någon annan dödar honom. I alla fall i tdm har inte spelat något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 Det kan man

2 Det är dom aldrig i CoD

3 Ben och armar kan flyga av ja

Yay, det låter mycket kul. Med andra ord borde banorna vara ungefär lika stor som i COD UO.

Det är dock synd att ljudet från vapen är så dåligt. Det ger en enorm känsla med bra ljud.

What so ever, det kommer säkerts mods som fixar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, det låter mycket kul. Med andra ord borde banorna vara ungefär lika stor som i COD UO.

Det är dock synd att ljudet från vapen är så dåligt. Det ger en enorm känsla med bra ljud.

What so ever, det kommer säkerts mods som fixar det.

Mods funkar inte online om nu servrarna inte tillåter det. Bara så du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...