Jump to content

Call Of Duty 5: World At War


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan du hosta spel? Jag har provat det med en polare med vi får bara This game session is no longer avalible vem som än hostar.

Har ni öppnat rätt portar då? När det är ut-trafik så måste ni ju öppna portar för att folk ska kunna komma in. Jag kan kanske hosta om vi spelar imorgon (lördag), men jag har bara 1 upp.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Hejsan!

Vi håller på att starta en svensk klan för spelet call of duty world at war.

Vi tror det kan bli roligt ifall man kan få spela och prata med andra svenskar som också spelar det.

Vi söker nu intresserade som också tror det verkar kul att få visa upp sina bedrifter och lira tillsammans med andra.

Vi har ett nytt forum som vi precis byggt upp...

länk:

http://bb.forum24.se

Vi hoppas några är intresserade så vi kan spela och ha kul!

Vi kräver inget från spelaren mera än att han har ett ps3 och cod5 samt ett glatt humör!

MVH Fiskaren

PSN Fiskar

OBS det är enbart en Ps3 klan :)

Allt ni behöver veta finns på våran välkomns tråd som är skapad på forumet.

Ses där!

Redigerad av Fiskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Om någon mer än jag är intresserad av Map Pack 2 så ska ni titta på GTTV tidigt på fredag morgon (eller allt efter där)... Tydligen så ska detaljer/någonting släppas om den nya Nazi Zombiesbanan. Bara jag som gillar nazi zombies? Nazi zombies-banan Verrükt i Map Pack 1 var verkligen jättebra. Ska bli spännande att se om Shi No Numa är lika bra eller bättre. Känner mig lite skeptisk till "helldogs" som man hört talats som dock. Men så länge dom inte är overpowered så ska det väl gå bra.

Helldogs är brinnande zombiehundar, har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon mer än jag är intresserad av Map Pack 2 så ska ni titta på GTTV tidigt på fredag morgon (eller allt efter där)... Tydligen så ska detaljer/någonting släppas om den nya Nazi Zombiesbanan. Bara jag som gillar nazi zombies? Nazi zombies-banan Verrükt i Map Pack 1 var verkligen jättebra. Ska bli spännande att se om Shi No Numa är lika bra eller bättre. Känner mig lite skeptisk till "helldogs" som man hört talats som dock. Men så länge dom inte är overpowered så ska det väl gå bra.

Helldogs är brinnande zombiehundar, har jag för mig.

Nya zombie-banor? :)

Verrückt var verkligen apbra, lite variation till skillnad från original.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Map Pack 3 kommer i Augusti.

Building on the success of Map Pack 1 and Map Pack 2, we’ve decided to continue support for CoDWaW and announce the upcoming release of Map Pack 3. Today, we’re happy to bring you the first details.

Call of Duty: World at War Map Pack 3 further expands the awesome COD multiplayer experience with four brand new maps.

Fight for ocean territory in "Battery," an armored island surrounded by anti-ship mines and shore to ship cannons. Watch out for sniper fire as you defend Russia's most coveted resource in "Revolution," and keep a sharp eye out through the dense, overcast city streets in "Breach," set at Berlin's historic Brandenburg Gate. Zombies return in all their undead glory with "Der Riese" (Zombie Factory), a Nazi research facility featuring the weapon upgrading Pack-A-Punch Machine. Use the teleporters to escape in an instant and fight to the death in pursuit of the map's 10 new Achievements/Trophies.

Map Pack 3 is slated for release this August. Keep an eye out here at CoDWaW.com for more information regarding Map Pack 3, and follow @JD_2020 on Twitter for the latest news as it breaks!

Mycket bra att dem fortfarande stödjer spelet och kommer med map packs som håller spelet vid liv ännu längre. De skulle dock vara lite billigare, men whatever.

Hoppas att IW kommer att stödja MW2 lika bra. Vi vet att det kommer 2 map pack. Vi visste ingenting om map packs för CoD WaW. Så, kan det vara möjligt att vi får 5 map packs eller mer för MW2? I hope so.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...