Jump to content

Call Of Duty 5: World At War


VickeX
 Share

Recommended Posts

Ja, CoD 5 står runt hörnet. Vad tror ni om det? Jag tänkte fråga om hur man kan få tag på betan.

Sett en hel del gameplay, trailers och intervjuer och har börjat längta ganska mycket faktiskt. Spelet bygger ju på CoD 4-motorn vilket egentligen bara får spelet att vara samma spel med nya banor, vapen och liknande (i multiplayer då). Och sedan en ny story.

Ser också fram emot att få köra Competetive Co-Op Campaign.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag säger bara en sak andravärlds kriget är föråldrat. Om man skulle få spela som en Nazi så skulle jag kanske vara intresserad men som det är i dagsläget så är jag trött på Hitler och hans tredje rike.

Edit: Fy, vad många stavfel.. :rolleyes:

Redigerad av gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger bara en sak andravärlds kriget är föråldrat. Om man skulle få spela som en Nazi så skulle jag kanske vara intresserad men som det är i dagsläget så är jag trött på Hitler och hans tredje rike.

Jag tror att det kommer bli spännande och bra ändå.

Blä. Väntar hellre på sexan.

Jag väntar på både sexan och femman. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var nycklarna bara till 360?

Ja.

Har testat betan och spelet var precis som jag trodde; dåligt. Spelet kändes ofärdigt på så många olika sätt att det är löjligt. Imo så borde dom inte släppa spelet nästa månad utan hålla kvar det i minst 6 månader och göra om animationer, ljud, vapen.. ptja, allt helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.

Har testat betan och spelet var precis som jag trodde; dåligt. Spelet kändes ofärdigt på så många olika sätt att det är löjligt. Imo så borde dom inte släppa spelet nästa månad utan hålla kvar det i minst 6 månader och göra om animationer, ljud, vapen.. ptja, allt helt enkelt.

Treyarch som förstör :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nu ska jag komma in och skydda litegrann..

Pcbetan var inget speciellt, för likt CoD4. Samma taktik, spring fram, kniva, klart... Inget nytt imo.

Ja, för CoD4 är sååå tråkigt. Är det inte bra att köra på CoD4-multiplayerstuk? Det var ju extremt hyllat.

PC-betan är ännu buggigare än 360-betan. :mf_doof:

Jag har itne stött på någon än. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Extremt hyllat"

Det var ju inte revolutionerande precis. Och så bra var inte CoD4 MP.

Call of Duty 4 is a target of piracy, which may affect the game's sales. One of the game's developers stated, "...we pulled some disturbing numbers this past week about the amount of PC players currently playing Multiplayer ... What wasn't fantastic was the percentage of those numbers who were playing on stolen copies of the game on stolen / cracked CD keys of pirated copies..."

Jag drog det där från Wikipedia. Är ni tveksamma kan ni du börja Googla själva efter originaluttalanden.

.. och jo, multiplayern är så bra att det är värt att fortsätta på samma spår.

Edit: Detta också:

"Call of Duty 4: Modern Warfare received awards from various game sites and gaming authorities. Both GameSpot and GameTrailers gave it the Best Graphics of E3 2007 award, and the Best PlayStation 3 Game of 2007 award.[42][44][45] It gained high praise from both video game magazine GamePro and GameSpy, having been named the Best Overall Game of 2007 by the former,[46] and Game of the Year by the latter.[50][51][52][53] Game Critics also named the game "Best Action Game."[41] From other authorities such as IGN and X-play, and the Spike Video Game Awards, the game won awards for areas such as Best Sound Design, Best Shooter of 2007, and Best Military Game. From the Academy of Interactive Arts & Sciences, Call of Duty 4: Modern Warfare won Console Game of the Year, Action game of the Year, and Overall Game of the Year.[56]"

Jag tror inte man får såhär många utmärkelser om spelets multiplayer är dålig.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Call of Duty 4 is a target of piracy, which may affect the game's sales. One of the game's developers stated, "...we pulled some disturbing numbers this past week about the amount of PC players currently playing Multiplayer ... What wasn't fantastic was the percentage of those numbers who were playing on stolen copies of the game on stolen / cracked CD keys of pirated copies..."

Jag drog det där från Wikipedia. Är ni tveksamma kan ni du börja Googla själva efter originaluttalanden.

.. och jo, multiplayern är så bra att det är värt att fortsätta på samma spår.

Edit: Detta också:

"Call of Duty 4: Modern Warfare received awards from various game sites and gaming authorities. Both GameSpot and GameTrailers gave it the Best Graphics of E3 2007 award, and the Best PlayStation 3 Game of 2007 award.[42][44][45] It gained high praise from both video game magazine GamePro and GameSpy, having been named the Best Overall Game of 2007 by the former,[46] and Game of the Year by the latter.[50][51][52][53] Game Critics also named the game "Best Action Game."[41] From other authorities such as IGN and X-play, and the Spike Video Game Awards, the game won awards for areas such as Best Sound Design, Best Shooter of 2007, and Best Military Game. From the Academy of Interactive Arts & Sciences, Call of Duty 4: Modern Warfare won Console Game of the Year, Action game of the Year, and Overall Game of the Year.[56]"

Jag tror inte man får såhär många utmärkelser om spelets multiplayer är dålig.

Multiplayern är pangpangpangKNIV pangpangpangKNIV.

*pling* gadgets unlocked.

Jag klagade aldrig på singleplayer, multiplayern endast. Multiplayern är inte SÅ bra, den är inte SÅ dålig heller. Det finns bättre MP shooters där ute.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...