Jump to content

Call Of Duty 5: World At War


VickeX
 Share

Recommended Posts

Multiplayern är pangpangpangKNIV pangpangpangKNIV.

*pling* gadgets unlocked.

Jag klagade aldrig på singleplayer, multiplayern endast. Multiplayern är inte SÅ bra, den är inte SÅ dålig heller. Det finns bättre MP shooters där ute.

Omg, klart att det är det. Det är ett action-fps. Vad ska man begära?

Jag snackade aldrig om singleplayern heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Omg, klart att det är det. Det är ett action-fps. Vad ska man begära?

Jag snackade aldrig om singleplayern heller.

Vet inte? Jag tröttnar för lätt för att hålla på att spela fps.

"Call of Duty 4: Modern Warfare received awards from various game sites and gaming authorities. Both GameSpot and GameTrailers gave it the Best Graphics of E3 2007 award, and the Best PlayStation 3 Game of 2007 award.[42][44][45] It gained high praise from both video game magazine GamePro and GameSpy, having been named the Best Overall Game of 2007 by the former,[46] and Game of the Year by the latter.[50][51][52][53] Game Critics also named the game "Best Action Game."[41] From other authorities such as IGN and X-play, and the Spike Video Game Awards, the game won awards for areas such as Best Sound Design, Best Shooter of 2007, and Best Military Game. From the Academy of Interactive Arts & Sciences, Call of Duty 4: Modern Warfare won Console Game of the Year, Action game of the Year, and Overall Game of the Year.[56]"

Jag menade det där utdraget, tror INTE att alla dom där utmärkelserna handlade om just multiplayern. Det vet jag att du inte sa, men bara för att ett spel får utmärkelser behöver det inte ha ett bra multiplayer. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte? Jag tröttnar för lätt för att hålla på att spela fps.

"Call of Duty 4: Modern Warfare received awards from various game sites and gaming authorities. Both GameSpot and GameTrailers gave it the Best Graphics of E3 2007 award, and the Best PlayStation 3 Game of 2007 award.[42][44][45] It gained high praise from both video game magazine GamePro and GameSpy, having been named the Best Overall Game of 2007 by the former,[46] and Game of the Year by the latter.[50][51][52][53] Game Critics also named the game "Best Action Game."[41] From other authorities such as IGN and X-play, and the Spike Video Game Awards, the game won awards for areas such as Best Sound Design, Best Shooter of 2007, and Best Military Game. From the Academy of Interactive Arts & Sciences, Call of Duty 4: Modern Warfare won Console Game of the Year, Action game of the Year, and Overall Game of the Year.[56]"

Jag menade det där utdraget, tror INTE att alla dom där utmärkelserna handlade om just multiplayern. Det vet jag att du inte sa, men bara för att ett spel får utmärkelser behöver det inte ha ett bra multiplayer. :mf_doof:

Självklart inte. Men jag tror att utvecklarna till ett spel som CoD 4 inte bara gör ett bra singleplayer sedan är de klara. För att sälja spel till PC så krävs det ordentliga multiplayer. Både CoD4 och CoD WaW såldes/ska säljas till PC och då är det bara idioti av utvecklarna att inte göra en multiplayerdel som får spelarna att fastna.

Jag kan inte spela RTS- eller RPG-spel (pga olika delar av spelet jag inte fungerar med), men jag säger inte att t.ex. Warcraft 3 eller Diablo 2 är dåliga eftersom det är mig det är fel på.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Saleens och MyStiCs diskussion; Man skulle ju kunna säga att CoD4 MP var väldigt bra gjort, men sedan beror det ju på om spelsättet etc. tilltalar en eller inte.

Provade lite CoD5 MP innan, känndes helt okej men det är lite tråkigt att de använder många ikoner och sådant (t.ex. dödskallarna när en lagkamrat dör) från CoD4. Men ja, jag tror definitivt att det blir bra iallafall. Ska spela lite mer nu. :mf_doof: Heter Fiisken, ifall någon ser det namnet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart inte. Men jag tror att utvecklarna till ett spel som CoD 4 inte bara gör ett bra singleplayer sedan är de klara. För att sälja spel till PC så krävs det ordentliga multiplayer. Både CoD4 och CoD WaW såldes/ska säljas till PC och då är det bara idioti av utvecklarna att inte göra en multiplayerdel som får spelarna att fastna.

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Half Life 2

Crysis

Där har du faktiskt tre mycket bra spel, alla tre utan någon speciell multiplayerdel. Klar det inte KRÄVS att det måste ha ett ordentligt multiplayer. :sick:

Nu försöker jag inte röra upp diskussionen på något sätt, bara säger att kraven för multiplayer inte är stort sålänge du har en singleplayerdel som styr upp och får folk intresserade av den istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...