Jump to content

Vilken forumit skulle vara din bestman?


Kebab
 Share

Recommended Posts

Tänk dig att du ska gifta dig med din käresta och du måste välja en forumit till att bli din bestman. Vem skulle det vara? Motivera helst!

Är från början en anglosaxisk tradition, vanligen utses brudgummens bäste vän eller bror till att vara bestman, om han är gift eller ogift spelar ingen roll.

Han fungerar som brudgummens stöd i största allmänhet både före bröllopet och under själva bröllopsdagen.

En bestman har ofta i uppgift att hålla reda på ringarna vid vigselakten. [...] Bestman förväntas hålla tal vid bröllopsmiddagen och han tar ofta initiativet till planering och förberedelser av svensexan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Best wedding ever! Umberto som första best man, för hans oerhörda vältalighet. Och så festfixar-trion; Kebab, P-C och Dude. Jag menar, kolla leendet! Det kan inte gå fel :P

...och såklart, Tay Zonday som präst. Och sedan skulle han kunna spela på mottagningen. Om Weener är upptagen med Jackers bröllop

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://img135.imageshack.us/img135/5939/be...dingeverql4.jpg

Best wedding ever! Umberto som första best man, för hans oerhörda vältalighet. Och så festfixar-trion; Kebab, P-C och Dude. Jag menar, kolla leendet! Det kan inte gå fel :)

...och såklart, Tay Zonday som präst. Och sedan skulle han kunna spela på mottagningen. Om Weener är upptagen med Jackers bröllop

Hahaha. :)

Du skulle nog vara en bra bestman. Trevlig och rolig, för att inte tala om vilka bröllopsbilder det skulle bli. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror ju helt och hållet. Om vi skulle gå efter stil skulle det mycket väl kunna bli mr_tobbe, Axel eller Kebab. Om vi skulle gå efter tal skulle det bli The_Dude, Weener, P-C eller någon annan. Annars skulle val som Hew eller Lajnux vara prioriterade hos mig.

Nu är det dock så att det måste vara en bra mix och en jag känner riktigt bra. Jag skulle ta Qouad. Jag orkar inte förklara så jag qoutar.

Qouad pga att vi två har sjukt bra kemi. Jag har känt honom längst på sajten, eller ja, haft honom på msn ett litet tag. Den forumit jag snackat mest med och vi har snackat om sjukt mycket. Allt mellan himmel och jord. Samtidigt så känns det som han har börjat skifta personlighet lite mer nu än tidigare. Men jag har flera gånger nämnt att vi säkert skulle vara RL-polare om vi bodde i samma stad. Jag vet inte egentligen varför. För vi har inte så jätte-super-ultra mycket gemensamt, utan det har bara blivit så att vi connectat (svengelska ftw) så bra. Nu lät det där alldeles för bögigt på något sätt, men ni förstår nog vad jag menar.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Best wedding ever! Umberto som första best man, för hans oerhörda vältalighet. Och så festfixar-trion; Kebab, P-C och Dude. Jag menar, kolla leendet! Det kan inte gå fel :P

...och såklart, Tay Zonday som präst. Och sedan skulle han kunna spela på mottagningen. Om Weener är upptagen med Jackers bröllop

Åh, äntligen ett tillfälle att få ha min fez!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha. :)

Du skulle nog vara en bra bestman. Trevlig och rolig, för att inte tala om vilka bröllopsbilder det skulle bli. :P

Åh, tack! :) Och jag är sjukt sugen på att fota bröllop, tbh

Jag hade aldrig tagit Axel som bestman. Det hade slutat med att han utan avsikt hade charmerat till sig frugan. Jag hade förmodligen tagit någon som t.ex. P-C. Lite skoj, lite seriöst, mycket weirdness.

Please, brotha'! Jag hade ju varit där för hennes brudtärnor och tröstat dem på den här känslofyllda dagen. Heh, nejrå, men jag är rätt blyg 'på riktigt'

Beror ju helt och hållet. Om vi skulle gå efter stil skulle det mycket väl kunna bli mr_tobbe, Axel eller Kebab.

Oj, sweet, tack! :o

Åh, äntligen ett tillfälle att få ha min fez!

Ditt huvud var lite avkapat på den bilden. Men du ser bra ut i fez, ett helt klart underskattat klädesplagg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det dock så att det måste vara en bra mix och en jag känner riktigt bra. Jag skulle ta Qouad. Jag orkar inte förklara så jag qoutar.

Jag skulle välja Kicken. Han är den enda som skulle kunna tala mig till rätta när jag i sista sekund börjar tvivla och den enda som kan hjälpa mig med allt jag kan behöva hjälp med innan. Dessutom vet han mer om mig än alla mina riktiga vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...