Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

Kan inte se din bild så hänger inte riktigt med. Eller menar du att du inte kan se min?

Han länkade till funnyjunk, en sida som har spärrat direktlänk. Så det var han som goofade, din bild går att se tydligt och klart.

Men det var inte förrän nu jag såg de små människorna som dansade på din skärm, häftigt! Var hittar man så små människor? :D

Edit: Eller vänta nu, är det verkligen du som sitter ned? Eller är du en av de små som dansar? Jag tycker mig inte känna igen killen som sitter ned.

Edit igen: Det är jag som har jumbogoofat, jag trodde vi var i "Bild på dig själv"-tråden, och att det var en bild från en av dina resor. :P

Redigerad av eXotic
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han länkade till funnyjunk, en sida som har spärrat direktlänk. Så det var han som goofade, din bild går att se tydligt och klart.

Men det var inte förrän nu jag såg de små människorna som dansade på din skärm, häftigt! Var hittar man så små människor? :D

Edit: Eller vänta nu, är det verkligen du som sitter ned? Eller är du en av de små som dansar? Jag tycker mig inte känna igen killen som sitter ned.

Edit igen: Det är jag som har jumbogoofat, jag trodde vi var i "Bild på dig själv"-tråden, och att det var en bild från en av dina resor. :P

Vice., is that you?

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, oj, vad oklart det var här. Det ÄR en bild från när jag var i Bolivia. Jag är en av dem som står på kepsskärmen, ja. Bilden är från världens största saltöknen. Hur synvillan är gjord är förstås superklurigt och den hemligheten håller jag för mig själv.

Och det var inte pga den ashäftiga synvillan jag slängde upp den, tänkte mest att det är ett snyggt foto från ett jävligt häftigt område. Här har ni ett panoramafoto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/Salar_de_Uyuni_D%C3%A9cembre_2007_-_Centre_de_Nulle_Part.jpg

Ledsen om det inte var häftigt nog för dig, P-C.

Redigerad av Tweak
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skillnaden är att Vice. aldrig verkar erkänna sina misstag. :P

Nja, det stämmer inte. Synd om jag framstår så.

Haha, oj, vad oklart det var här. Det ÄR en bild från när jag var i Bolivia.

Har du varit i Bolivia? Coolt. Semester eller?

Hur var det där?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, det stämmer inte. Synd om jag framstår så.

Har du varit i Bolivia? Coolt. Semester eller?

Hur var det där?

Tycker inte alls att du framstår så. Du har dina egenheter, precis som andra, men alla som hängt på det här forumet mer än ett år (vilket alla har..) och känner dig borde veta hur man ska tolka dig. Så ta inte åt dig för mycket.

Ja, är relativt nyligen hemkommen från en roadtrip i USA som övergick i några månaders resa i Mexiko, Bolivia, Peru och Brasilien. Bolivia var hur bra som helst, bäst i Sydamerika, ska ta och skriva en längre sammanfattning i Resetråden framöver, så vi kan ta det där (påminn mig om den inte kommer)! Såg förresten ditt PM nu när jag kommit hem, vad var det du ville ha från USA? ;)

Redigerad av Tweak
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, oj, vad oklart det var här. Det ÄR en bild från när jag var i Bolivia. Jag är en av dem som står på kepsskärmen, ja. Bilden är från världens största saltöknen. Hur synvillan är gjord är förstås superklurigt och den hemligheten håller jag för mig själv.

Och det var inte pga den ashäftiga synvillan jag slängde upp den, tänkte mest att det är ett snyggt foto från ett jävligt häftigt område. Här har ni ett panoramafoto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/Salar_de_Uyuni_D%C3%A9cembre_2007_-_Centre_de_Nulle_Part.jpg

Ledsen om det inte var häftigt nog för dig, P-C.

Okej men då det är väldigt oklart att det är du på bilden och eftersom detta inte är en tråd för våra semesterbilder från häftiga ställen så kändes den inte helt on-topic och väldigt lackluster i jämförelse med andra poster i den här tråden. Så därför blev jag förbryllad och smått irriterad över att en sån bild blir så pass uppskattad när den tagen ur sitt sammanhang inte är mer än en medelmåttig bild från ett häftigt resmål kombinerat med en synvilla i klass med lutande tornet i Pisa.

Om du ville belysa hur häftigt just stället var kunde du istället postat den här bilden eller kanske den här med en liten text om ditt besök och kanske inkluderat din egen bild.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej men då det är väldigt oklart att det är du på bilden och eftersom detta inte är en tråd för våra semesterbilder från häftiga ställen så kändes den inte helt on-topic och väldigt lackluster i jämförelse med andra poster i den här tråden. Så därför blev jag förbryllad och smått irriterad över att en sån bild blir så pass uppskattad när den tagen ur sitt sammanhang inte är mer än en medelmåttig bild från ett häftigt resmål kombinerat med en synvilla i klass med lutande tornet i Pisa.

Om du ville belysa hur häftigt just stället var kunde du istället postat den här bilden eller kanske den här med en liten text om ditt besök och kanske inkluderat din egen bild.

Antar att du vaknade på fel sida idag, helt enkelt, så skiter vi i det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej men då det är väldigt oklart att det är du på bilden och eftersom detta inte är en tråd för våra semesterbilder från häftiga ställen så kändes den inte helt on-topic och väldigt lackluster i jämförelse med andra poster i den här tråden. Så därför blev jag förbryllad och smått irriterad över att en sån bild blir så pass uppskattad när den tagen ur sitt sammanhang inte är mer än en medelmåttig bild från ett häftigt resmål kombinerat med en synvilla i klass med lutande tornet i Pisa.

Om du ville belysa hur häftigt just stället var kunde du istället postat den här bilden eller kanske den här med en liten text om ditt besök och kanske inkluderat din egen bild.

Haha, vem fan är du?

http://www.dump.com/quickdraw/ #TaxiDriver #AssassinsCreed #Humortråden

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...