Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

Forumet är stendött 24 timmar om dygnet och ni lyckas posta likadana inlägg samma minut! :D

Det var en bra AMA, synd bara att reddit slocknade.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrade just varför Reddit var segt som sirap. :P Lite offtopic nu, men årets jävla stjärnskott till AMA var ändå den som Terry Crews gjorde igår. Ett tecken på att alla biff-broilers inte är idioter! Edit: Min förutfattade mening av honom var att han inte har alla proteinshakear i träningsväskan.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrade just varför Reddit var segt som sirap. :P Lite offtopic nu, men årets jävla stjärnskott till AMA var ändå den som Terry Crews gjorde igår. Ett tecken på att alla biff-broilers inte är idioter! Edit: Min förutfattade mening av honom var att han inte har alla proteinshakear i träningsväskan.

http://www.youtube.com/watch?v=lrvWLdyG4Uw

Jag älskade också Terry Crews AMA. Han överraskade verkligen i en positiv bemärkelse. Sen var det ju bara älskvärt att DETTA var den roligaste scen han någonsin hade spelat in... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/watch?v=rsOT-j9jJ1E

Vad fasen hände med chauffören? Han bara föll ihop. fick han nån smäll man inte hinner se?

Båten fick kast åt höger, sett från vårat håll.

Alla andra har stöd ditåt förutom kapten, så han föll handlöst åt det hållet.

Han kör helt enkelt för fort för vädret.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...