Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Siana: Hur vet du att han är 17 år? Och det är klart att det är samma person, skulle SlewME länka vidare till en annan människas sida utan orsak?

Varför skulle han vilja påstå sig vara yngre? :innocent:

Efter att ha skrivit till honom kan jag ju även säga att hans språkbruk inte är i närheten av SlewMEs.

Sedan vet du ju inte om det finns en orsak eller ej. Om jag känner SlewME rätt så är det förmodligen pengar inblandade.

---

Ja, kära nån, GiZmo, du har rätt. Pinsamt.

Om någon har fler frågor om mitt detektivarbete kring SlewME så får denne skapa en tråd, jag tänker inte besvara fler frågor här.

Redigerad av Hultenius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/forum/style_image...link-button.png

Minsan...

Tackar så mycket. =)

Och ang. Beffo, skumt va?

Hmm, det verkar väldigt konstigt, jag trodde först det bara berodde på att sebbe ju bytte till ww3, men om man skriver upl.beffo.se så kommer man också till whis. Jag måste kontakta honom omgående, då även jag hade bilder och saker där som jag inte har på datorn.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46269

Det är nog min sämsta trådstart någonsin, men jag kom bara inte på vad jag skulle skriva. :P

---------

Haha, inte förvånad, why not?

Du är nog (framstår i alla fall som) den mest allmänbildade personen på hela forumet. Och så är du ruskigt bra på att googla. :innocent:

Tog mig friheten att fråga en polis angående detta. Vad han svarade var att så länge som det är tjejerna som besitter drogerna och det inte ligger droger någon annanstans i huset, så är det tjejerna som åker dit för det. Samtidigt är din kompis inte mer inblandad än som ett vittne eller anmälare.

Paragraf 6 i narkotikastrafflagen stödjer detta.

Okej, tack. Och tack till er andra som svarade med.

Jag har pratat med honom men han har sagt att han inte tänker gå till polisen ens om det händer igen, "för de är trots allt hans kompisar". Han är lite för snäll. :(

Växellådan är likadan, dvs att ettan ligger till vänster.

Okej, MystiC svarade tvärtom. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menas med/vad betyder "no pun intended"?

'Pun' betyder ordlek, så omformulerat; "Ordleken var inte med mening". Man säger det efter att omedvetet gjort en ordvits.

Inte världens bästa exempel, men om man ska förolämpa en Milf-hunter med att säga "You motherfucker!", så kan man följa det med ett "No pun intended"

Curse thee, Jakob!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

'Pun' betyder ordlek, så omformulerat; "Ordleken var inte med mening". Man säger det efter att omedvetet gjort en ordvits.

Inte världens bästa exempel, men om man ska förolämpa en Milf-hunter med att säga "You motherfucker!", så kan man följa det med ett "No pun intended"

Curse thee, Jakob!

Åhhh, den scenen i Garden State. Med snabbköpsriddaren som är tillsammans med.. kompisens mamma, och de äter frukost, och han talar klingon, och sen säger kompisen motherfucker, och Zach säger "pun intended?" :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det särskilt bra att mina ögonvitor är röda (dvs. vanligt röda som i "sovit dåligt" röda, eller fått något i ögat röda")/gula? Och så har jag i princip huvudvärk 24/7. Och mår illa. Och har ångest. Och blir trött riktigt tidigt på kvällen och sover inte länge alls.

Det är säkert jättebra, men det kanske vore en idé att besöka närmsat sjukhus i fall du vill vara riktigt säker? :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner en som hade samma sympom, personen var gravid.. :whistling:

Lyckligt nog är jag inte det. Annars hade jag gjort en hemmagjord abort.

Då kan du gå till närmaste vårdcentral :)

Minst lika illa. Plus, man får vänta 1,5 timmar för att ens bli mottagen.

så länge du inte har fått några kraftigare smällar mot huvudet så borde det inte vara nån större fara.

Har du druckit mycket/lite på sistonde?

Jag har inte druckit några mindre mängder än vanligt. Fast jag har iofs varit lite torrare i munnen än vanligt. Inte ens min House-istiska självdiagnosering fungerar den här gången. halp.

Låter som om du lider av någon sorts näringsbrist, ev. vitaminer eller järn. Hur mycket frukt och grönt konsumerar du per dag?

Mins 500 g hoppas jag.

Frukt äter jag.. Eh. Om jag säger som såhär, det är inte många gånger jag har frukt hemma. Alls. Dvs. två gånger i månaden. Och jag äter inte grönsaker (förutom ett par) för att jag har fortfarande många smaklökar kvar, så de flesta grönsakerna blir det grymt stark smak på i min mun.

Depression?

För mig, ett konstant tillstånd. Men mina ögon har aldrig blivit utsatt för det.

Boka tid så ska du se att det bara är att glida in fem minuter innan. ;)

Lättare sagt än gjort. 90% av tiden så är det upptaget. Lite folk som jobbar där, väntetiden är gigantisk och i slutändan så kommer jag bara få svaret, "var god kom till hälsocentralen för en bokning, så vi båda kan titta på kalendern tillsammans." Ja, jag bor i en jävla håla. :(

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...