Jump to content

Vilket synfel har du?


Vice.
 Share

Jag är följande:  

73 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Närsynt. Eller som jag brukar säga, datornördsögon.

Alla mina nördkompisar som har glasögon har alla samma fel, och av samma anledning. Man sitter och stirrar in i sin skärm dag ut och dag in och får dålig syn på långt avstånd pga det. Kan använda deras glasögon och se bra i dom cuz of this. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Trångsynt har väl inget med den fysiska synen att göra. Med ögonen det vill säga. Det handlar ju om att ha ett mentalt "tunnelseende". Att man inte kan se andras ståndpunkter, utan håller fast vid sin egen. Självklart kan den vara med i pollen, men jag trodde du menade hur ens syn med ögonen var <: . Fast nu kanske jag har fel, men då får jag äta upp min egen tårta eller vad man säger.

Jadu, jag skulle också tro att jag var översynt, vet dock inte. Jag är inte när- eller långsynt i alla fall och jag har inga problem med ögonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Närsynt. Eller som jag brukar säga, datornördsögon.

Alla mina nördkompisar som har glasögon har alla samma fel, och av samma anledning. Man sitter och stirrar in i sin skärm dag ut och dag in och får dålig syn på långt avstånd pga det. Kan använda deras glasögon och se bra i dom cuz of this. :)

Spenderar själv väldigt mycket tid framför datorn MIN: 6 timmar/dygn och har inga syn problem alls >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...