Jump to content

Vilket synfel har du?


Vice.
 Share

Jag är följande:  

73 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ser sämre på långt håll, märks ofta när jag kör bil och ser inte vad det står på skyltarna förrän ganska sent. Jag borde kanske göra något åt det.

Vet inte vad det kallas och har inte fått det bekräftat som ett synfel någon gång.

Same, inget dom reagerade på när jag testade synen dock.. Lite sämre syn på vänstra ögat var allt dom märkte.. Var ganska tveksam till att jag skulle klara det då man knappt ser skyltarna förrens man är framme vid dom Oo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag voteade annat för att mitt "problem" inte finns med!

Jag har ett litet lustigt synfel eller hur man ska säga!

På mitt vänstra öga så ser jag ljus mycket starkare än vad jag gör på mitt högra, dessutom är jag långsynt på det vänstra!

På mitt högra ser jag mer suddigt och har sämre ljusavkänning, är även närsynt på högra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När fick ni glsögon och hur kom ni på att glasögon behövdes?

Själv fattade jag inte att jag behövde glasögon. Såg lite dåligt på vita tavlan och fick lite huvudvärk av att läsa. Just då hade vi också almänna underslningar hos skolsystern. Där fick jag reda på detta. Det var väl i 6:an tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...