Jump to content

SPORE


Rixxz
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det där är inte tillåtet y'know. Bara för att du formulerar dig annorlunda så betyder det inte att inte varenda person här förstår vad du menar. :)

Ta det via PM istället.

True dat.

§3.6 - Warez

Hårdare regler på warez. Läs regel §1.1 igen. All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta är på blodigt allvar nu.

1. All "mygling" av warez kommer numera att vara straffbart. Inget busk-snack eller pirat-snack.

--

Nån admin borde ändra namnet på tråden till endast spore btw.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft spelet sen i förrgår och befinner mig i Rymd-fasen.

Spelet är rätt repetivt imo.

Man kommer in en fas och gör samma sak om och om igen, för att sedan gå till nästa fas och få en ny uppgift att göra om och om igen. :naughty:

Men rymdfasen är anorlunda. Jag har visserligen inte kommit så långt, men det verkar inte alls vara lika repetivt. :)

Skulle nog ge spelet 7.5/10.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft spelet sen i förrgår och befinner mig i Rymd-fasen.

Spelet är rätt repetivt imo.

Man kommer in en fas och gör samma sak om och om igen, för att sedan gå till nästa fas och få en ny uppgift att göra om och om igen. :naughty:

Men rymdfasen är anorlunda. Jag har visserligen inte kommit så långt, men det verkar inte alls vara lika repetivt. :)

Skulle nog ge spelet 7.5/10.

Håller med, rymdstadiet verkar klart mindre repetivt (spelat kanske en timme). Tribal och Civilization-stadierna var helt värdelösa IMO, väldigt tråkiga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ord upp, riktigt roligt var det. Har dock inte kommit så överdrivet långt, snart i Tribal-Age, men spelet gillas starkt. :)

Skitspelet hänger sig varenda gång jag kommer till Tribal-Age, attentat! rant_835417_0.gif

Enligt mig så är cell-fasen roligast varav rymd segast.

Men spelet är ju helskönt!

Cellfasen är ju bara som en uppdaterad form av pacman. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat några timmar idag och jag måste säga att jag är lite besviken. Skapandet är fortfarande ganska kul men själva spelet är simpelt, lätt och repetitivt imo. Det hela känns dumbed down för att locka mainstreampubliken. :)

Jag håller med dig.

Jag hade också hoppats att ens varelser utvecklas själva, efter "traits" och sånt man sätter i början... men häpp! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Startade spelet runt 14.00 idag. Körde fram tills rymdåldern så hängde sig spelet. Hade såklart inte sparat, men det fanns någon slags autosave liggandes så jag hade alla faset upplåsta och mina gubbar/hus/farkoster fanns kvar som tur var.

Ska testa att köra växtätare nästa gubbe, då det antagligen inte kan vara lika lätt(?).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Startade spelet runt 14.00 idag. Körde fram tills rymdåldern så hängde sig spelet. Hade såklart inte sparat, men det fanns någon slags autosave liggandes så jag hade alla faset upplåsta och mina gubbar/hus/farkoster fanns kvar som tur var.

Ska testa att köra växtätare nästa gubbe, då det antagligen inte kan vara lika lätt(?).

Jag ska nog också testa växtätare, eftersom det var för lätt att vara köttätare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska testa att köra växtätare nästa gubbe, då det antagligen inte kan vara lika lätt(?).

Jag ska nog också testa växtätare, eftersom det var för lätt att vara köttätare.

Det är i stort sett samma, fast du äter inte upp de du dödar utan du äter ifrån träd och buskar typ. I början iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...