Jump to content

Serie: Hultenius & Co


Umberto
 Share

Recommended Posts

Synd att det mesta bygger på sådant som endast folk härifrån hajjar, annars skulle det ju vara värt att skicka in till Kartago.

Det är ju just det som gör serien så fucking underbar, man kan relatera till precis allting och alla karaktärer är så fantastiskt bra skildrade. Alla internskämt är ju så jäkla klockrena att man sitter och viker sig av skratt - det är svårt att förklara för nån som står bredvid men när man väl gjort det skrattar de också åt hela grejen. Jag visade första serien för en kompis och han tyckte det var jäkligt bra gjort :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte tragiskt. Umberto känner sig nog hedrad. Förhoppningsvis.

Ptja, det är ju iaf lite bättre än i förra serien då jag fick en känsla av att vissa gillade serien främst pga att "de var med". :naughty:

Jättebra gjort Umberto, jag fnissade friskt när skosäljaren kom. :(

Jag är väldigt imponerad över att du orkar! Om jag ändå hade orkat, har ett par roliga idéer... :ph34r:

Tack.

Ja, det är ju ganska tidskrävande och påfrestande ibland men samtidigt är slutresultatet oftast värt det. Man får en känsla av att man har åstadkommit något konkret. Jag kan sitta 80 timmar och t.ex. spela något spel men det är inte en lika produktiv sysselsättning i slutändan.

Du kan ju göra strippar om du inte orkar göra längre serier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, det är ju iaf lite bättre än i förra serien då jag fick en känsla av att vissa gillade serien främst pga att "de var med". :naughty:

Tack.

Ja, det är ju ganska tidskrävande och påfrestande ibland men samtidigt är slutresultatet oftast värt det. Man får en känsla av att man har åstadkommit något konkret. Jag kan sitta 80 timmar och t.ex. spela något spel men det är inte en lika produktiv sysselsättning i slutändan.

Du kan ju göra strippar om du inte orkar göra längre serier.

Är det jag som är med i den lilla delen som Tackleberry är med i? Hur som helst, störtskönt! Hoppas verkligen att du kommer fortsätta ta den här tiden för att göra dessa serier. Dom är så oerhört sköna och underbara!

"One love, Umberto!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte tragiskt. Umberto känner sig nog hedrad. Förhoppningsvis.

Det är väl bara jobbigt att folk klagar på att dom inte är med.

U kanske t.o.m känner någon form av press för det...?

Vi borde egentligen vara glada för att serien finns överhuvudtaget och inte klaga på vem som är med i den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att folk vill vara med í hans underbara idé!! :naughty:

Om alla är med, blir det tråkigt. De som är med nu, är forumet. Folk som hängt runt här men inte skrivit vet direkt, eller har en aning vem P-C, kebab, tweak och gänget är. Men om man skriver om dig, tex. Så skulle inte riktigt folk få en uppfattning, då du bjuder inte lika mycket på dig själv som huvudpersonerna gör. Ingen vet nog vem jag heller är, skriver 3 posts /vecka. Gillar läsa mer :( Bra jobbat med serien!

EDITERAD.

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl bara jobbigt att folk klagar på att dom inte är med.

U kanske t.o.m känner någon form av press för det...?

Vi borde egentligen vara glada för att serien finns överhuvudtaget och inte klaga på vem som är med i den.

Jag är säker på att han kan hantera situationen. Jag har inte sett annat än lovord, så jag förstår inte vad du pratar om egentligen. Det är ju inte någon som har sagt att serien är dålig för att han inte är med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det jag som är med i den lilla delen som Tackleberry är med i? Hur som helst, störtskönt! Hoppas verkligen att du kommer fortsätta ta den här tiden för att göra dessa serier. Dom är så oerhört sköna och underbara!

"One love, Umberto!"

Ja, det är du. SER man verkligen inte det? ^_^

Tack igen btw. :o

Haha! Otroligt skön och klockren serie, utan tvekan dagens höjdpunkt :ph34r:

När kommer den tryckta upplagan? :naughty:

Oj tack, det var oväntat. ;):(

Tryckta versionen kommer när agent47 blir admin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...