Jump to content

Serie: Hultenius & Co


Umberto
 Share

Recommended Posts

Vem är det på sida 6 med basker som säger OMG! LOL! GTFO!. Tror du har glömt den, är dock inte säker.

Den filuren var med i förra serien också, då var han okänd. Nu kunde jag inte hitta någon OMG! LOL! GTFO!-kommentar, ska kolla igen. Tippar i sådana fall på Sikorka eller Icecandy. Möjligtvis MyStiC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här är upplägget.

*bild* || Forumit (Eventuell kommentar)

|| GiZmo

Det borde vara alla karaktärer, jag var osäker på Maimstream och Pico, men eftersom jag minns att Pico har haft en apa som avatar så chansade jag på att det är han som är apan, du får rätta mig om jag har fel Umberto. ^_^

Zomg! >_<

post-546-1211831232_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den filuren var med i förra serien också, då var han okänd. Nu kunde jag inte hitta någon OMG! LOL! GTFO!-kommentar, ska kolla igen. Tippar i sådana fall på Sikorka eller Icecandy. Möjligtvis MyStiC

MyStiC har ju den attityden. Så ja.. jag skulle nog gissa på honom. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tippar på att skunken är L_Voll, minns när han diskuterade med Henki om det där. Så fortsätt leta.

Njae, L_Voll är den gröna saken som skriker på katten att komma med mjölk... Eller det kanske är en skunk?

I alla fall så ser den figuren som jag tolkar som maimstream mer ut som en skunk. Är inte L_Voll en tvättbjörn då?

Skicka del ett till mig är du jättesnäll! Eller någon annan.

Visst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae, L_Voll är den gröna saken som skriker på katten att komma med mjölk... Eller det kanske är en skunk?

I alla fall så ser den figuren som jag tolkar som maimstream mer ut som en skunk. Är inte L_Voll en tvättbjörn då?

Det är som du säger, tänkte editera snabbt och ta bort skiten men min uppkoppling fick en blackout nyss så jag kom inte in på sidan, så loppet kördes och nu står jag här med förnedringen. Skunkar och tvättbjörnar... så går det när man inte kollar tillräckligt noga. Men jag borde inte skriva något alls just nu, har haft äggröra i skallen enda sen en DN-telefonförsäljare ringde och pladdrade om en undersökning som egentligen var en täckmantel för ett abonnemang där man betalde för 2 nummer per vecka. Lät om ett mongo när jag talade med honom tillslut blev det bara tyst från min sida. -Hallå? Hallå? Hallå? hördes från försäljaren tills jag fick panik och la på.

Man kan ju fråga sig varför jag måste förklara varför jag trodde en person var en helt annan i en internserie för GTASajten-forumiter. Men jag orkar inte fundera på svaret, ska nog dra på något på grammofonen och lugna nerverna lite.

^_^>_<:D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är som du säger, tänkte editera snabbt och ta bort skiten men min uppkoppling fick en blackout nyss så jag kom inte in på sidan, så loppet kördes och nu står jag här med förnedringen. Skunkar och tvättbjörnar... så går det när man inte kollar tillräckligt noga. Men jag borde inte skriva något alls just nu, har haft äggröra i skallen enda sen en DN-telefonförsäljare ringde och pladdrade om en undersökning som egentligen var en täckmantel för ett abonnemang där man betalde för 2 nummer per vecka. Lät om ett mongo när jag talade med honom tillslut blev det bara tyst från min sida. -Hallå? Hallå? Hallå? hördes från försäljaren tills jag fick panik och la på.

Man kan ju fråga sig varför jag måste förklara varför jag trodde en person var en helt annan i en internserie för GTASajten-forumiter. Men jag orkar inte fundera på svaret, ska nog dra på något på grammofonen och lugna nerverna lite.

^_^>_<:D

Hahahaha! :(

"Hallå? Hallå? Hallå?" B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är som du säger, tänkte editera snabbt och ta bort skiten men min uppkoppling fick en blackout nyss så jag kom inte in på sidan, så loppet kördes och nu står jag här med förnedringen. Skunkar och tvättbjörnar... så går det när man inte kollar tillräckligt noga. Men jag borde inte skriva något alls just nu, har haft äggröra i skallen enda sen en DN-telefonförsäljare ringde och pladdrade om en undersökning som egentligen var en täckmantel för ett abonnemang där man betalde för 2 nummer per vecka. Lät om ett mongo när jag talade med honom tillslut blev det bara tyst från min sida. -Hallå? Hallå? Hallå? hördes från försäljaren tills jag fick panik och la på.

Man kan ju fråga sig varför jag måste förklara varför jag trodde en person var en helt annan i en internserie för GTASajten-forumiter. Men jag orkar inte fundera på svaret, ska nog dra på något på grammofonen och lugna nerverna lite.

^_^>_<:D

Haha känner igen det där. Ringde till UPS idag för att beställa hämtning av ett paket. När de frågade kunde jag inte mitt mobilnummer och knappt min adress. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tusen tack för era kommentarer Quattro och gänget :)

Henkibojjs dammande av hultan fick mig att gråta av skratt!! :''''D

Det verkar dock som Henki inte har uppskattat sitt alter-ego. >_<^_^

Så här är upplägget.

*bild* || Forumit (Eventuell kommentar)

Det borde vara alla karaktärer, jag var osäker på Maimstream och Pico, men eftersom jag minns att Pico har haft en apa som avatar så chansade jag på att det är han som är apan, du får rätta mig om jag har fel Umberto. :)

Tack! Allt är rätt; jag ska länka till den där i startinlägget. Enda saken du kunde ändra (om du vill) är bilderna på Alle090 (ta t.ex. den som kicken postade ist) och Tweak, eftersom det finns bättre bilder.

Vem är det på sida 6 med basker som säger OMG! LOL! GTFO!.

Vet ej.

Njae, L_Voll är den gröna saken som skriker på katten att komma med mjölk... Eller det kanske är en skunk?

I alla fall så ser den figuren som jag tolkar som maimstream mer ut som en skunk. Är inte L_Voll en tvättbjörn då?

Visst!

Ja, Maim är en skunk (fniss) och Voll är en tvättbjörn.

Det är som du säger, tänkte editera snabbt och ta bort skiten men min uppkoppling fick en blackout nyss så jag kom inte in på sidan, så loppet kördes och nu står jag här med förnedringen. Skunkar och tvättbjörnar... så går det när man inte kollar tillräckligt noga. Men jag borde inte skriva något alls just nu, har haft äggröra i skallen enda sen en DN-telefonförsäljare ringde och pladdrade om en undersökning som egentligen var en täckmantel för ett abonnemang där man betalde för 2 nummer per vecka. Lät om ett mongo när jag talade med honom tillslut blev det bara tyst från min sida. -Hallå? Hallå? Hallå? hördes från försäljaren tills jag fick panik och la på.

Man kan ju fråga sig varför jag måste förklara varför jag trodde en person var en helt annan i en internserie för GTASajten-forumiter. Men jag orkar inte fundera på svaret, ska nog dra på något på grammofonen och lugna nerverna lite.

:D:(B)

Haha! :lol:

Grammofonen!! thumbup_1013273_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu Umban, jag skulle kunna dra en lång rökar-recension om allt jag gillar med serien, men jag nöjer mig nog med ordet underbart.

Absoluta favoriten är nog Agent47. Han är så sööööt, som kvinnsen skulle säga.

...höhö, kiken. >_<

Haha! Visst?

När han står och bankar på dörren, då tjöt jag av skratt! ^_^

"Kiken? KIKEN! Jag hittar ej län-partyt!"

Umberto: Det ska jag nog kunna ordna.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar dock som Henki inte har uppskattat sitt alter-ego. >_<^_^

Okej, det är väl dags att svara i den här tråden då...

I och med att jag precis fick ett antal människor som sa att jag smörar nåt otroligt trots att jag inte själv tyckt så, var det lite väl overkill med först The Forum-bilden och sen en serie där jag i 9 rutor av 15 jag är med i avtecknas som antingen smörig eller skrytig. Jag tyckte väl mest "Jag är inte sån!! :) -> B) -> :D -> :lol: ", men ju mer jag läst serien har jag förstått att du, antagligen, försöker "behaga allmänheten", och nu tycker jag också det är roligt. :) Överdrifter är kul.

Fast fortfarande rätt orättvis skildring av mig, för om jag nu smörat nån gång är det definitivt inte så pass mycket att jag 5 rutor i rad borde stå och passa upp VD:n och sedan, när jag blev vald, utbrista "VILKEN överraskning!" och rätta till flugan :( Det var knappast min reaktion. Tillgjord kan jag hålla med om, men inte smörig. "Vilket bredband valde du"-posten var mer en tragisk, fail-stämplad avdramatisering av bråket i posterna innan än en "tyck om mig snälla, vi har ju samma bredband"...

Men hursomhelst, jag tycker du lyckats väldigt bra i den här serien också, speciellt episoden där StellHell sliter åt sig headsetet och sista rutan på sidan 4 när han bara står och hånler utan att ha insett vad som hänt :) Sidan fem: "Ta det lugnt, Jacker!! O_o", StellHells orders och sista rutan var också så förbannat bra! :D

Spamsnubben som kidnappar mikrofonen och skriker ut om sina skor var ett så klockrent inslag att jag inte visste vad jag skulle tänka. "Är han galen eller ett geni, den där Umberto? Förmodligen en hel del av båda."

"TEOMAN32.EXE", "Flasha optibrösten" och Markys reaktion var så förbannat bra att jag höll på att skratta ihjäl mig! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...