Jump to content

Serie: Hultenius & Co


Umberto
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Hållår du på och planerar någon serie nu eller?

Mmm.

Är inte både jag och P-C katter? confused0006_853228_1.gif

Ja. Fast P-C är en coolcat medan du är en pussycat. :P

Och jag blir kallad otrevlig get hela tiden. När ska ni fatta att ni inte kan välja ett djur (Axel ett undantag verkar det som).

Exakt. Men orsaken till missförståndet är helt och hållet mitt eftersom jag formulerade mig fel. Sorry, sorry. :doh:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har suttit och funderat lite, men nu behöver jag få bekräftat vad "mitt djur" egentligen är. Första intrycket var en ren som hade tappat hornen, sen kom jag att tänka på en lama, men nu tippar jag mer på ett får. Den stora frågan är alltså är jag ett får med vit afro? :doh:

Ett får med en frisyr som liknar en typiskt formad mjukglass (whoopee).

Vad är jag? En irriterande mygga? Myra? Eller Fluga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett får med en frisyr som liknar en typiskt formad mjukglass (whoopee).

Shit! Tänk att man lyckas ignorera så uppenbara saker, men jag fäste mig för mycket vid afrohåret, för mycket 1970-talsinfluenser för min del. :doh: Är mer sur över att jag inte fattade att det var en glass i håret än att jag inte visste vilket djur det var. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. Nu är det iofs jag som har gjort serien men jag tycker ändå att det är relativt lätt att se vad de flesta är för djur, åtminstone chucky och Whoopee. Aja, kanske jag som är en usel tecknare.

Umberto du din galna frihetskämpe från svunna tider, du ignorerade min post, är jag en räv eller inte? :)

Ja. :P

Direkt översättning: fitt-katt, (mer) korrekt översättning: slampig men het brud. Smickrande.

Fitt-katt.. Well, egentligen betyder det ju inte det. :doh:

Shit! Tänk att man lyckas ignorera så uppenbara saker, men jag fäste mig för mycket vid afrohåret, för mycket 1970-talsinfluenser för min del. :wub: Är mer sur över att jag inte fattade att det var en glass i håret än att jag inte visste vilket djur det var. :>

Nån "glass i håret" hade jag inte i tankarna men visst... Och ja, du är ett får. ;)

Jag är också lite nyfiken att få reda på vilket djur jag föreställer. Har funderat på det ett bra tag, men kan inte riktigt komma på nåt som skulle likna. :)

En vessla. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej förihelvete! Du är en grym tecknare, men jag såg nämligen ingen svans, därför hade det kunnat varit en ja, inte fan vet jag, men helt säker på att jag var en räv var jag inte.

:naughty:

Respons ang. (Hm. Nu är det iofs jag som har gjort serien men jag tycker ändå att det är relativt lätt att se vad de flesta är för djur, åtminstone chucky och Whoopee. Aja, kanske jag som är en usel tecknare.)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Nej nej förihelvete! Du är en grym tecknare, men jag såg nämligen ingen svans, därför hade det kunnat varit en ja, inte fan vet jag, men helt säker på att jag var en räv var jag inte.

:naughty:

Okej. Det är ett medvetet "stilval" i den här serien att ingen av karaktärerna har svans och att alla har händer, även om de t.ex. är fåglar eller något. :mf_doof:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...