Jump to content

Tips och trix


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hahahah detta måste ni testa:

9jtrbnyhcb30.jpg

qtjzq43drpef.jpg

gkofq0s21tf8.jpg

fo4n1uou1bc7.jpg

n3pgbf53ijvz.jpg

Går finfint att både starta, landa och lyfta.

Men ni måste starta med stjärten kvar, åk lågt över en bro och dra bakåt så att stjärten slår i, och går av. Sen är dett bara att flyga omkring som en full fluga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 200
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hahahah detta måste ni testa:

Går finfint att både starta, landa och lyfta.

Men ni måste starta med stjärten kvar, åk lågt över en bro och dra bakåt så att stjärten slår i, och går av. Sen är dett bara att flyga omkring som en full fluga ;)

Haha, det där är riktigt kul! Gjorde det ett par gånger för någon vecka sedan när mitt xbox fortfarande fungerade. Prova att försöka landa på ett hustak! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahah detta måste ni testa:

*Bilder*

Går finfint att både starta, landa och lyfta.

Men ni måste starta med stjärten kvar, åk lågt över en bro och dra bakåt så att stjärten slår i, och går av. Sen är dett bara att flyga omkring som en full fluga :wub:

Haha, jag flög med en sån dära helikopter som kan skjuta (glömt namn), i onlineläget vi var två stycken som "krigade", då flög jag in i hans bakdel så han tappade den :>:o

Riktigt kul faktiskt.

Redigerad av ExploSive
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir det första jag skriver i de här trådarna då jag fick ett nytt PS3 av SIBA igår, efter det gick sönder 2 dagar efter releasen.

Detta är väldigt roligt! Jag hade nyss spelat biljard med Roman och ska släppa av honom hemma. Efter man gjort en träff eller mission så brukar kameran vara stilla en meter framifrån så man ser hur de sitter och snackar innan (i detta fall) Roman ska dra ut ur bilen. Han sa något liknande som "Thank you cousin", men han kunde inte komma ut eftersom dörren åt höger var blockad. Så, förvånande nog så nitar Roman mig och skriker "GIVE ME THE CAR". Niko ramlar ut för att sedan Roman kliver ut och drar. Ser väldigt roligt ut och är cool animation när man blir nitat så nära :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon vänn ringer och frågar om ni ska ut och göra något och du inte vill men inte vill förlora "respect" svara bara ja och sen ring upp och "cancel plans", då förlorar du inga points i hur mycket dem gillar dig vilket det gör om du bara skulle svara nej

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon vänn ringer och frågar om ni ska ut och göra något och du inte vill men inte vill förlora "respect" svara bara ja och sen ring upp och "cancel plans", då förlorar du inga points i hur mycket dem gillar dig vilket det gör om du bara skulle svara nej

Ey! :naughty:

Om du bestämt träff med person 1 och är på väg till honom/henne, och du plötsligt får ett samtal från någon annan som också vill gå ut - säg inte nej! Säg "ja" och avbryt sedan genom att ringa upp person 2. Det verkar också funka om man bestämmer med person 1, person 2 ringer och du accepterar, sedan avböjer du från person 1. Ingen blir sur på dig oavsett vem du tackade ja till först och vem du avbröt träffen med; huvudsaken är att man inte säger nej utan säger ja och avbryter! :)
  • Nu har jag testat många gånger och alltid kommit fram till samma sak: Ringer någon och vill gå ut, men du inte vill det, svara först "ja" och sen ringer du och avbryter. De blir aldrig nånsin sura.

FIRST! FIRST! OMG! OMG! :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey! :naughty:

FIRST! FIRST! OMG! OMG! :)

Ska jag vara ärlig gick jag igonom lite på första sidan och tänkte kolla om någon redan tipsat om det, men jag orkade läsa igonom mera så jag skrev den ändå.

sue me

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...