Jump to content

Tips och trix


Vice.
 Share

Recommended Posts

Känner man sig allt för snål för att betala tull avgiften så kan man hoppa ut ur fordonet man kör precis innan bomen, Då rullar bilen/hojjen förhoppningsvis igenom bomen. Lyckas det är det bara gå (Man slipper ju tullen om man går :doh: ) direkt till bilen och köra vidare då slipper man snuten och kommer undan gratis!

Har man en tillräckligt smal bil kan man ju klämma sig förbi längs med broräcket

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 200
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Frågar här eftersom jag inte vill starta en ny tråd:

Startade GTA IV igår efter ett längre uppehåll och såg att spelet uppdterades,vad uppdaterades? Har det kommit nya uppdrag/fordon eller vad?

Ps3, right?

Om du startade med internet uppkopplat så kan det väl vara patchen som gör att problemen med frysningar vid laddningen och socialclub och likande ordnas. Det är den enda updaten jag vet någonting om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ps3, right?

Om du startade med internet uppkopplat så kan det väl vara patchen som gör att problemen med frysningar vid laddningen och socialclub och likande ordnas. Det är den enda updaten jag vet någonting om.

Tackar.

Edit: öh, eh va?

Dubbelpost? Sorry.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...