Jump to content

Tips och trix


Vice.
 Share

Recommended Posts

Det är fan min favoritgrej att göra i spelet, har gjort det sen jag fick det, och det är fortfarande lika roligt. Putta ner folk för trappor, tak, bryggor ner i vattnet, höga klippor. Sjukt roligt.

Skadeglädjen är den sanna glädjen, särskilt i alla former av rörlig bild!

En till grej jag kom på som säkert de flesta kanske vet är att rånarluvan man har under bankuppdraget finns tillgänglig i sitt safe-house efter att man klarat detta. Samma sak med doktorkläderna man har när man ska wasta snubben på sjukhuset + att Claudes kläder från GTA III blir tillgängliga om man väljer att

wasta Playboy X i valet mellan honom och Dwayne

.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 200
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det bara jag som inte har gjort uppdraget där nico är utklädd till doktor. jag har klarat spelet men det finns knappast några doktor kläder.

Det är ett uppdrag du gör för mafioson jag glömt namnet på som ligger döende och andas genom slangar om jag inte minns fel. Du ska mörda en som ligger på sjukhus efter ett av dina attentat och då får du ha på dig sjukskötarkläder eller what the fuck det kallas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skadeglädjen är den sanna glädjen, särskilt i alla former av rörlig bild!

En till grej jag kom på som säkert de flesta kanske vet är att rånarluvan man har under bankuppdraget finns tillgänglig i sitt safe-house efter att man klarat detta. Samma sak med doktorkläderna man har när man ska wasta snubben på sjukhuset + att Claudes kläder från GTA III blir tillgängliga om man väljer att

wasta Playboy X i valet mellan honom och Dwayne

.

Vart finns GTA III-kläderna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när du väljer att döda playboy x så får du hans lägenhet och då finns dom i garderoben där tror ja..

jag närmar mig det uppdraget, vem av killarna är bäst att låta leva?

---

offtopiv men orkade inte starta en tråd

Redigerad av Mateu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Klarar man olika smällar i huvudet bättre när man har motorcykelhjälm? T.ex. när du flyger av motorcykeln och slår huvudet i marken. :P

Edit: Lite fel tråd kanske. Men jag tyckte att det var bättre än att göra en helt ny tråd.

Jodå, det gör man. Jag brukar försöka ha kvar hjälmen så länge som möjligt eftersom man tål de flesta typer av smällar mycket bättre. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Upptäckte när jag och en kompis lirade att vi blev jagade av en konstig polisbil. Efter att ha dödat poliserna i den så märkte vi att det var en Noose cruiser :o

Det varkar i alla fall vara en ganska sälsynt bil bara 4 videos på youtube om bilen :o

Efter lite forskning om saken så märkte hittade jag detta:

The NOOSE cruiser if often mistaken with the Police cruiser primarily because it is hard to differentiate from the Police cruiser. It has a different paintjob that is similar to the NOOSE Patriot and an LED type Emergency lightbar on the top. You can also access the Liberty City police data through the onboard computer.

The only way to get one is to steal one when you have obtained a 3 stars wanted level.The NOOSE Patriots will chase you much more often than the NOOSE cruisers. You will encounter them about 1/4 of time. Try again if you are chased by the Patriots and try going on highways as they seem to be encountered more at high speed. They will also form barricades and block the access to bridges.

Det verkar vara någon sorts gränsvakt mellan de olika öarna.

Finns tydligen 2 olika sorters en patriot och en cruiser! Har nu testat både fatta vad najs :D

Redigerad av Fiskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Jag köpte en en 32tums HD-tv iförrgår. Jag ser alla texter tydligen, allt är mycket klarare och spelupplevelsen är dubbelt så bättre. Ångrar det inte. Köpte även en HDMI-kabel på Expert. :confused:

Ska köpa något liknande(inte riktigt men kom att tänka på det när jag såg din post), en VGA kabel så jag kan köra Xbox på datorskärmen. Är det någon som har en sådan och hur fungerar det? - Bra, dåligt, bra upplösning? har SXGA upplösning på min skärm.

VGA HD AV-Kabel

Redigerad av Eyeball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...