Jump to content

Tips och trix


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 200
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men jag dödar ju honom i strip cluben ändå hör jag honom sen ^_^:)

Ahaha.

Så vitt jag förstått så är det gäng som pratar när det helt plötsligt i freeroam kommer upp subtitles på skärmen.

För mig så kom det upp några subtitles en gång, varpå jag blev lite fundersam, och tittade bakåt för att sedan upptäcka att jag var jagad utav några medlemmar från ett motorcykelgäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har testat köra denna snabba båt? Som man ser i den fjärde trailern.

[youtube-old]irNWAWgr5DY[/youtube-old]

Är det inte i den tredje trailern? :lol:

Jag har provkört den.

Fyfan va stor den är!

Ganska imponerande när man ser dom andra båtarna glida förbi brevid och man inser att Tugen är typ 15ggr så stor som dom. ;)

Största saken jag kört i ett GTA-spel. Långsamaste med. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte i den tredje trailern? :lol:

Jag har provkört den.

Fyfan va stor den är!

Ganska imponerande när man ser dom andra båtarna glida förbi brevid och man inser att Tugen är typ 15ggr så stor som dom. ;)

Största saken jag kört i ett GTA-spel. Långsamaste med. ;)

För att det skulle bli ett tips eller trix så kanske du skulle kunna bidra med information och kunskap om hur man / vart man hittar den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att det skulle bli ett tips eller trix så kanske du skulle kunna bidra med information och kunskap om hur man / vart man hittar den?

Jo det har du rätt i, vänta lite så ska jag markera på en karta. ;)

Är lite seg idag. :lol:

EDIT:

Här finns den, nästan under Algonquin Bridge.

mhquhqv0q58i.jpg

Precis framför pråmen.

nrumw9srmt7n.jpg

Bara att hoppa i från land/bron eller liknande och simma fram till den och klättra upp.

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det har du rätt i, vänta lite så ska jag markera på en karta. ;)

Är lite seg idag. :lol:

EDIT:

Här finns den, nästan under Algonquin Bridge.

mhquhqv0q58i.jpg

Precis framför pråmen.

nrumw9srmt7n.jpg

Bara att hoppa i från land/bron eller liknande och simma fram till den och klättra upp.

Vart fan ska man klättra upp då? Den är ju för hög för att man ska kunna ta tag högst upp på kanten, och den är för långt ifrån pråmen för att man ska kunna hoppa till den. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart fan ska man klättra upp då? Den är ju för hög för att man ska kunna ta tag högst upp på kanten, och den är för långt ifrån pråmen för att man ska kunna hoppa till den. :lol:

Tryck på trekant (PS3) eller Y (XB360), så simmar niko till bakre delen av skeppet och klättrar upp av sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om någon postat något liknande riktigt men, men...

På vissa story-uppdrag, exempelvis när man ska skrämma upp den där snubben inne på Burger Shot med polisbilen och sedan följa efter honom till hans hangout och slakta honom samt på de flesta hitman-uppdragen. Jag tog skydd och ringde 911 och när polisen kommer till huset exempelvis, ser de hur de andra nollorna skjuter mot Nico och de börjar skjuta på dom. Antingen kan man vänta på att poliserna själva kallar på mer back-up sen eller så ringer man 911 fler gånger, på hitman-uppdraget med skyskrapan som är under konstruktion fick jag dit 11 polisbilar och därmed en stor armé av poliser som stormade huset och plockade målen, jag behövde som sagt bara sitta ute på gatan bakom lämpligt skydd.

Bra att göra om man förlorat mycket hälsa/armor eller helt enkelt klantat sig och glömt köpa innan ett uppdrag.

En annan skojig grej man kan ägna sig åt är att gå ner i valfri tunnelbanestation och putta ut folk på spåret lite innan tåget kommer. Finns andra höga punkter med samt vid vissa delar av motorvägen där folk går finns det trasiga staket där man kan putta ut folk.

Redigerad av Gasoline Kiss
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om någon postat något liknande riktigt men, men...

På vissa story-uppdrag, exempelvis när man ska skrämma upp den där snubben inne på Burger Shot med polisbilen och sedan följa efter honom till hans hangout och slakta honom samt på de flesta hitman-uppdragen. Jag tog skydd och ringde 911 och när polisen kommer till huset exempelvis, ser de hur de andra nollorna skjuter mot Nico och de börjar skjuta på dom. Antingen kan man vänta på att poliserna själva kallar på mer back-up sen eller så ringer man 911 fler gånger, på hitman-uppdraget med skyskrapan som är under konstruktion fick jag dit 11 polisbilar och därmed en stor armé av poliser som stormade huset och plockade målen, jag behövde som sagt bara sitta ute på gatan bakom lämpligt skydd.

Bra att göra om man förlorat mycket hälsa/armor eller helt enkelt klantat sig och glömt köpa innan ett uppdrag.

En annan skojig grej man kan ägna sig åt är att gå ner i valfri tunnelbanestation och putta ut folk på spåret lite innan tåget kommer. Finns andra höga punkter med samt vid vissa delar av motorvägen där folk går finns det trasiga staket där man kan putta ut folk.

Haha fan va schysst, måste testas :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns andra höga punkter med samt vid vissa delar av motorvägen där folk går finns det trasiga staket där man kan putta ut folk.

Det är fan min favoritgrej att göra i spelet, har gjort det sen jag fick det, och det är fortfarande lika roligt. Putta ner folk för trappor, tak, bryggor ner i vattnet, höga klippor. Sjukt roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...