Jump to content

Tips och trix


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 200
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var ligger dörren som man använder för att ta sig upp? Gåtunivå eller måste man flyga upp en bit först för att komma till dörren?

Vet inte tyvärr. Jag skulle som sagt köra in i huset med helikoptern men ångrade mig i sista sekunden och hoppade ur.

Sen när jag skulle ner så klättrade istället för att ta dörren för jag ville se vd som fanns en våning ner.

Och väl där så upptäckte jag att det inte fanns nått där och jag orkade inte klättra upp igen så jag hoppade ner istället, och dog när jag slog i marken. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte tyvärr. Jag skulle som sagt köra in i huset med helikoptern men ångrade mig i sista sekunden och hoppade ur.

Sen när jag skulle ner så klättrade istället för att ta dörren för jag ville se vd som fanns en våning ner.

Och väl där så upptäckte jag att det inte fanns nått där och jag orkade inte klättra upp igen så jag hoppade ner istället, och dog när jag slog i marken. =/

Jo den ligger på marknivå. Har för mig att det är på väggen som vätter mot den stoga vägen från Star Junktion.

Men annars kan ni bara gå till byggnaden och sedan springa runt ett varv för att få reda på vart den är. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Om man misslyckas med att leverera en bil för att den förstörs eller försvinner, finns den kvar på det ställe man fått meddelande om. Man kan inte leverera samma biltyp till garaget. Det måste vara just den utpekade. Man kan heller inte leverera samma biltyp flera gånger om.

  • Nu har jag testat många gånger och alltid kommit fram till samma sak: Ringer någon och vill gå ut, men du inte vill det, svara först "ja" och sen ringer du och avbryter. De blir aldrig nånsin sura.

  • Vill du få någon att gå ur bilen utan att rycka upp dörren för att en snut står i närheten, kör manuellt sikte på bilföraren så stiger hon ur och du har säkrat bilen utan att bli efterlyst. När snuten stuckit kan du ta bilen.

Hade fler på lager, men jag har glömt dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Nu har jag testat många gånger och alltid kommit fram till samma sak: Ringer någon och vill gå ut, men du inte vill det, svara först "ja" och sen ringer du och avbryter. De blir aldrig nånsin sura.

Det där stämmer inte.

Brucie ringde för ett tag sen och ville gå på strippklubb, jag sa ja, men sen ringde det ett "story-forwarding"-samtal och jag ringde till Brucie och sa att jag inte kunde vilket gjorde att det kom upp en tumme ner samt Brucies namn ovanför kartan. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...