Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Japp.. Och sådana som du och jag väntar på PC releasen. Damn shame att det inte är bekräftat än. Men bekräftelsen kommer väl i Juni Juli.

Count me in..

Eller så jobbar dom med spelet i smyg och väntar med bekräftelsen och kanske kommer med den nån vecka innan det kommer till PC

Åhh vad nice det hade varit att i typ oktober kommer R* och säger att nu kommer tamejfan PC versionen hell yeah..., Drömmar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och R* går back med onödigt mycket pengar. :(

Jo men det hade varit en dröm att dom sa det :)

wörd. Har inget emot att om det kommer till PC, det är bara så jäkla synd att många kommer att tanka. :confused:

Håller med, det är synd eftersom dom förlorar mycket pengar på det, Men hade ju själv, som trogen GTA spelar såklart köpt spelet :P Tyvärr så gör som sagt inte alla det :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsh (vet inte hur man stavar till äsh men whateva)! Nu slutar jag oroa mig över att IV kommer vara fult som stryk. Skiter i om det ser lika suddigt ut som på ovanstående bilder, jag vill ha det i alla fall!

Äsch, vem bryr sig egentligen om grafiken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag i alla fall. Det jag var orolig för var att spelet skulle vara ospelbart pga att man inte såg något.

Umm, formulera plx. :P

Tror knappast att spel från 2008 är så pass fult, att man "inte ser något". :(

Edit: Slänger in tre bilder på en gång. :lol:

Någon mer som sett denna bugg? :)

cqs8u5p9p3qv.jpg

Hade lite "kul" i parken. :(

dzss9dtkku9l.jpg

Eeeh. :confused:

qmn18rwj348y.jpg

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att det var Sniper som sa något i stil med att allt var grötigt och rörigt. Man måste ju kunna se något.

Nice bilder btw

Ah ok.

Min bror har det på 360, och hans skuggor (bland annat) ser "pixligt" ut, det är fult till skillnad mot PS3:an som är "mjukare". Beror väl på AA antar jag?

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...