Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Åh första speltimmen, helt underbart :P Kan inte sluta tänka på hur detaljerat det är och bara hur underbart det är :D

Här kommer lite bilder också :)

Har hittat min favis, otroligt lik en corvette (Snyggaste bilen ever) enligt mig, den heter Croquette något, ganska likt aye? I love it :wub:

zsiegwsrsudd.jpg

Jag fick dock inte ha den länge förren någon kom o repade den :)

apb7boiiy47q.jpg

Lägger in där att skadorna är underbara, sjukt snyggt gjort. Ja ni vet ju redan...

My first victim!

slaimolvmkf8.jpg

And that's it for now :)

Tycker den sladdar för mycket. Turismon däremot! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÅH!

Userbars... minnen :)

Sådär ja. :) Ville ha en liten bild också så det fick bli en specialare.

Åh första speltimmen, helt underbart :P Kan inte sluta tänka på hur detaljerat det är och bara hur underbart det är :D

Här kommer lite bilder också :)

Har hittat min favis, otroligt lik en corvette (Snyggaste bilen ever) enligt mig, den heter Croquette något, ganska likt aye? I love it :wub:

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zsiegwsrsudd.jpg

Jag fick dock inte ha den länge förren någon kom o repade den :)

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/apb7boiiy47q.jpg

Lägger in där att skadorna är underbara, sjukt snyggt gjort. Ja ni vet ju redan...

My first victim!

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/slaimolvmkf8.jpg

And that's it for now :D

Fint. Det är en bra bil. Coquette tror jag att den heter, och jag föredrar Turismo eller Infernus. Finns en bilshop liknande Otto Autos (i SA) i Algonquin full med Turismos. Blev väldigt glad när jag hittade den. Mest pga att den påminde om San Andreas. Om någon vill att jag ska spoilermarkera så säg genast till. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coquette är skitkass, jag körde den i ett race och rålosade. Jag hade till och med vunnit med en taxi. Turismo, Infernus och den där raggarbilen med värsta prylen på motorhuven däremot, MMMMMMmmmmm!!! :) Tror den heter Duke och den har världens skönaste bakvagnssladd. Synd bara att den inte klarar reverse 180s så bra däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coquette är skitkass, jag körde den i ett race och rålosade. Jag hade till och med vunnit med en taxi. Turismo, Infernus och den där raggarbilen med värsta prylen på motorhuven däremot, MMMMMMmmmmm!!! :P Tror den heter Duke och den har världens skönaste bakvagnssladd. Synd bara att den inte klarar reverse 180s så bra däremot.

Det finns två bilar som är ganska lika. Det är Dukes och Virgo (tror jag den heter). Men jag är ganska säker på att det bara är Dukes som har motorn delvis utanför motorhuven. Den påminner lite om Diablobilarna i GTA III. :)

Men jag diggar verkligen den där Virgo eller vad den heter. Och sedan Feltzer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coquette är skitkass, jag körde den i ett race och rålosade. Jag hade till och med vunnit med en taxi. Turismo, Infernus och den där raggarbilen med värsta prylen på motorhuven däremot, MMMMMMmmmmm!!! ;) Tror den heter Duke och den har världens skönaste bakvagnssladd. Synd bara att den inte klarar reverse 180s så bra däremot.

Raggarbilen med värsta prylen på motorhuven, är inte det Sabre GT? Vill nästan säga det. Men Duke är helt underbar, där håller jag med. Första gången blev jag förvånad när jag körde den, ujj vilken underbar körkänsla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Raggarbilen med värsta prylen på motorhuven, är inte det Sabre GT? Vill nästan säga det. Men Duke är helt underbar, där håller jag med. Första gången blev jag förvånad när jag körde den, ujj vilken underbar körkänsla.

Nej, Duke är den med supercharger utstickande genom huven. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...