Jump to content

Jag vill byta namn


Cyper
 Share

Recommended Posts

En Carl von Linné-sedel är kanske lite saftigt med tanke på att många här är studerande med kanske inte allt för god ekonomi, men å andra sidan så får väl antagligen ett högre pris folk att verkligen tänka efter innan de byter namn, och så stödjs ju forumekonomin. Själv tycker jag runt 70-80 spänn låter ok...

Vi ska ju motarbeta namnbyten, speciellt om man kommer att kunna byta själv.

Det ska kosta att ändra om manväl har bestämt sig för det. Kostar det 100:- kommer det inte bli en massa onödiga namnbyten som senare rewarpar tillbaka till namnet dom hade i början.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det hade varit ganska roligt, om än något förvirrande, med ett system där man för säg 200kr kunde byta namn på andra medlemmar. :ph34r:

Lol! :ph34r:

Hmm, Henkibojj känns lite störande, men det är ju en hatkärlek till mitt nick jag pratat om förr... bör man behålla eller byta innan det börjar kosta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol! :ph34r:

Hmm, Henkibojj känns lite störande, men det är ju en hatkärlek till mitt nick jag pratat om förr... bör man behålla eller byta innan det börjar kosta?

Det är ju en självklarhet att du ska behålla Henkibojj, det är ju din identitet här på forumet! Man skulle inte känna igen dig på samma sätt längre om du bytte. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säkert. Det betyder säkert "

rövherpes

" eller nåt annat trevligt :ph34r:

Nä, nu gled vi ifrån ämnet. Ursäkta.

Vafalls? 322mr_903783_0.gif

Tror du jag sitter här och ljuger eller vad? Henki betyder ande, anda och liv på finska, no discussion.

Ojee, back on van der töpic dann.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...