Jump to content

Hur/I vad sover ni?


kicken
 Share

I vad samt hur sover ni?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag sover oftast i bara boxers. När jag är frusen av mig händer det dock att jag sover med t-shirt.

Som liten sov jag i pyjamas, men sedan jag började använda duntäcke är det för varmt för det. Har provat att sova i mjukisbyxor, men... nej. Sova naken känns skumt, och eftersom jag är så tom i skallen på morgonen skulle jag säkert gå upp och börja fika utan kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag sover oftast i bara boxers. När jag är frusen av mig händer det dock att jag sover med t-shirt.

Som liten sov jag i pyjamas, men sedan jag började använda duntäcke är det för varmt för det. Har provat att sova i mjukisbyxor, men... nej. Sova naken känns skumt, och eftersom jag är så tom i skallen på morgonen skulle jag säkert gå upp och börja fika utan kläder.

Höh ... vissa dagar är det tur man är ensam hemma på morgonen :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sova naken känns skumt, och eftersom jag är så tom i skallen på morgonen skulle jag säkert gå upp och börja fika utan kläder.

Been there done that bro'! :confused:

----

Jag sover med boxers endast. Funderar på att börja köra med bar underkropp och en t-shirt på överkroppen, det låter så manligt! :lol:

Ibland på helgerna brukar jag sova naken dock, det är mycket skönare på morgonen när man kan ligga kvar länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farsan har sovit helnäck i hela mitt liv iaf, så jag har levt med att man "ska" göra detta. Sover oftast naken om jag är ensam. Sover jag hos någon annan eller med någon så har jag kallingarna kvar. Har dock hänt att man slaggat hos någon på fyllan och såklart tagit av sig kalsongerna för man inte tänker på vart man är.

Finns inget värre att vakna av att någon drar av en täcket, då man har hela härligheten synlig och oftast i ett maffigt pissestånd. <_<

Fördelar av detta är såklart att det är skönare. Sover du med ett par jeans så är det inte så skönt på benen eller hur? Samma sak med kalsonger. Du är helt fri från alla åtsittande saker för ändå bara en stund då du lever hela ditt vakna liv påklädd. Du slipper också pungsvett på samma nivå. Har du också en flickvän eller dylikt så är det ett steg närmare nuppa direkt på morgonkvisten så man slipper slita av sig kalsongerna. :doh:

Nackdelar är väl att (om du sover på sidan/mage) att den inte vill ligga så ergonomiskt ibland, men detta är något man lär sig att handskas med ganska snabbt. Att försöka lägga den nedåt är bara att glömma direkt. Enda rätta är att lägga den snett uppåt i ljumsken. Också såklart den pinsamma delen. Sliter någon av dig täcket, eller gömmer dina kalsoner så måste du ta dig till dom helt naken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farsan har sovit helnäck i hela mitt liv iaf, så jag har levt med att man "ska" göra detta. Sover oftast naken om jag är ensam. Sover jag hos någon annan eller med någon så har jag kallingarna kvar. Har dock hänt att man slaggat hos någon på fyllan och såklart tagit av sig kalsongerna för man inte tänker på vart man är.

Finns inget värre att vakna av att någon drar av en täcket, då man har hela härligheten synlig och oftast i ett maffigt pissestånd. <_<

Fördelar av detta är såklart att det är skönare. Sover du med ett par jeans så är det inte så skönt på benen eller hur? Samma sak med kalsonger. Du är helt fri från alla åtsittande saker för ändå bara en stund då du lever hela ditt vakna liv påklädd. Du slipper också pungsvett på samma nivå. Har du också en flickvän eller dylikt så är det ett steg närmare nuppa direkt på morgonkvisten så man slipper slita av sig kalsongerna. :doh:

Nackdelar är väl att (om du sover på sidan/mage) att den inte vill ligga så ergonomiskt ibland, men detta är något man lär sig att handskas med ganska snabbt. Att försöka lägga den nedåt är bara att glömma direkt. Enda rätta är att lägga den snett uppåt i ljumsken. Också såklart den pinsamma delen. Sliter någon av dig täcket, eller gömmer dina kalsoner så måste du ta dig till dom helt naken.

Märker att du tänkt över detta väldigt nogrant :naughty:

Själv sover jag i boxers för att jag oftast sover över täcket. lite halft pisamt sådär om någon kommer in i rummet och ser the goodies sticka.. upp :( utan att ha någonting att dölja själva visuals med

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du slipper också pungsvett på samma nivå.

Nja, jag tycker faktiskt det är tvärtom, utan kalsonger så blir det inte bekvämt och möjligtvis svettigt om det är lite varmare. Iof har jag alltid sovit med kalsonger eller boxershorts på mig så jag antar att det är en vanesak. <_<

Vote: Bara boxershorts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som har/brukar sova under sängen? Fick en plötslig lust att prova det.

Jodå, när jag var lite yngre brukade jag ibland lägga mig under sängen eller på golvet, utan kudde eller något. Tror dock aldrig att jag har sovit en hel natt så, men det är vansinnigt skönt att ligga så i någon timma. :naughty:

Jag brukade även ligga under soffbordet när vi såg på TV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...