Jump to content

Hur/I vad sover ni?


kicken
 Share

I vad samt hur sover ni?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har gått runt och tänkt på denna fråga i ett antal dagar nu. Har tänkt om det är många som sover helt nakna eller om det bara är en myt? Så, har valt att skapa en poll här om det. Om ni vill vara anonyma, så varsågoda, annars får ni gärna skriva vad ni votade och varför. Lite halvdålig poll förresten, ber om förlåtelse för det. Stell får gärna korrigera den på ett bättre sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Well. Har som de flesta andra också bar överkropp och boxershorts, men ibland har jag t-shirt då jag inte orkar ta av den.

Provade dock sova naken för ett tag sedan och jag gillade det. Kändes väldigt 'luftigt' och fritt. Efter det har jag sovit naken ett flertal gånger, men det är inget jag tänker på precis. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oftast kalsonger, ibland naken.

Varför är det här intressant? :confused:

För folk vill veta om det är majoriteten som får sitta och räkna fläckar på lakanet!

Jag vet faktiskt inte, nej.

Undersökning. Säger väl allt. Som jag sade, ville veta om det var en myt eller inte. Sedan är det lite roligt, ni är alltför skygga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla (som vill) borde rösta men för att replaya så ska väl ändå en diskussion föras annars är det bara meningslöst +1 postcountande.

Varför sover du som du gör? Finns det fördelar/nackdelar att sova som de olika alternativen? Vilka pyjamasar är bäst?

Jag sover i kalsonger eftersom eftersom det är skönast, man får en bra temperatur och man slipper blotta morgonståndet ifall täcket glidit av och morsan skulle komma in och väcka en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det mesta i bara kalsonger, men om det är kallt och så så blir det att man har på sig en T-shirt. Annars brukar jag bunkra upp med en massa lager med täcken.

Ibland då jag har varit vaken lite för länge på helgerna och bara vill kasta mig i sängen så blir det fullt påklädd. Tröja, byxor, sockar, you name it! Extremt ofräscht, men ganska skönt ändå :confused:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...