Jump to content

Hur/I vad sover ni?


kicken
 Share

I vad samt hur sover ni?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bra att släppa ut all värme från huset nu när det är minusgrader. Iallafall här uppe i hälsingland. :confused:

Älskar sommaren, då har jag mitt fönster öppet 24/7 i flera veckor. Skitskönt att vakna upp då man känn frisk luft, fast man fryser ej. Underbart.

Om det börjar kännas för kallt när man vaknar eller på kvällen / nätterna så stänger man ju såklart.

Sover i boxers / endast. Dock kan jag sova hur som helst. Det man vill åt är ju att sova. Ibland är det skönt att sova med alla kläder på.

Har dock svårt att se att man ska ha bara boxers på underkroppen och sedan en t-shirt. Det verkar konstigt. Då tar jag hellre på mig mys/trash/casual/blah-kläder och sover i dom, om det blir "för kallt" alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sover antingen med t-shirt+kalsonger eller bara kalsonger, har blivit mest av sista alternativet på senare tid eftersom man får sova under behaglig temperatur då. Och det senare alternativet ökar även ju varmare det blir ute, om det är många minusgrader så känns det kallare att sova även om man är inne (!). Sov ofta jämt med t-shit förr men märkte att det bara blev svettigt. Kan väl hända att man näckar ibland också.

:confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, vad är skillnaden mellan boxer och kalsonger? Är boxer lösare? Jag sover hur som helst i mina vanliga kalsonger, typ vanlig Björn Borg-modell. Votade kalsonger.

T-shirt har jag sällan på mig. Jag näckar ibland när jag är nyduschad. :confused:

Hmm, jag hoppas att det med kalsonger inte syftades på y-front för i så fall röstade jag fel! Nu vill jag också veta skillnaden mellan kalsonger och boxershorts! :mf_doof:

Edit: Fast iof så är väl boxershorts en sorts kalsonger så det kanske blev rätt ändå? :lol:

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...