Jump to content

Egen-Musik-Tråden


Weener
 Share

Recommended Posts

Äsch, han vi ju smaka kuk i min diss till Mordos där jag nämnde honom ett antal gånger. Inte mer än rätt att han försöker gnabba tillbaka! :D

Han vi ju smaka kuk? :)

Försöker du säga att han och du fick smaka kuk? ;D

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Detta är en låt jag har gjort i samarbete med Jacker, tillägnad den 10-åriga flickan Engla och en tjej som heter Sofia på bilddagboken, Jacke, du får berätta bakgrundshistorian till det hela ;) .

Alright...

Mitt originalinlägg i Humortråden:

Haha, för några dagar sen postade jag en bild på Engla i min BDB tillsammans med texten "Skaffade ny flickvän i lördags! Var som om hon bara kom cyklandes in i mitt liv..." Smaklöst, jag vet, men det var liksom meningen. Fick en hel del besökare efter det, dock bara ett par kommentarer. Men det var nån brud som hakade upp sig och kom efter ett par dagar med kommentaren "Du är sjuk! Sök hjälp!", på vilket jag svarade "Passa dig, annars kommer jag och kidnappar dig när du sover!"

Och nu när jag loggade in hade hon skrivit detta fina inlägg. Det värsta är att han verkar mena allvar med, för hon har blockat mig trots att jag aldrig besökt hennes profil. :doh:

Hursomhelst började ungen tjaffsa rejält, och så kom den här låten till! Och jag måste säga att det är jävligt bra jobbat, Hugo! ;)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...