Jump to content

Egen-Musik-Tråden


Weener
 Share

Recommended Posts

It's just a short diss

Oj fy fan Weener, du ägde mig där.

Men jag ger mig inte. Du är riktigt jävla sär!

Sure du kan rimma men en del av dom var inte alls bra. Ta din lilla snopp och åk backhopp, ja dra!

Du kommer inte äga mig, trots att jag suger. Nu har du lärt dig detta; även folk som suger duger!

Ja jag ser ut som Tintin. Men Tintin är cool, till skillnad från vad du gjorde med "Babben" i fjol.

Gå och köp dig en kjol, eller en rosa fiol, ty tjejer gillar inte datorer mer än snor.

Du låter som en gay och ser ut som en tjej.

-Hej VickeX vill du gå ut med mig.

-Nej fy fan, är inte hemma, är ute och allt jag vet om dig försöker bränna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte lust att lägga upp den som en nerladdningsbar .mp3? Den skulle säkert komma till användning inför några spelfilmer jag jobbar på. Gärna flera om du har. :lol:

Det är nedladdningsbar mp3, högerklicka på länken -> spara som.

Edit: Jag kom på att jag och några polare söp och spelade in två grindcore-låtar härom veckan. Jag ska få dom skickade till mig på msn imorgon så lägger jag upp dom.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm... Bra fråga! Nu måste jag starta programmet bara för att kolla... Gold, är det! East West Symphony Gold står det med stora fina bokstäver. Himla bra plug in, tycker jag :wub:

Jag har hört att Gold är en av dom bästa "Symfoni" pluginen som man kan hitta. Jag har själv Silver men den är inte lika bra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...