Jump to content

Freeroam spel?


Illousion
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Morrowind 18? ^_^

Lär dig skriva, snälla. :)

Småfel? Kolla valfri post av honom, vissa är ett helvete att läsa igenom. No offence. :doh:

Åt helvete med er. :)

"Kolla valfri post av honom" -Ja, just det! Om ALLA inlägg är i samma stil, tror ni inte att det betyder något? Känns inte snällt att hänga ut någon på detta sätt, men jag börjar bli så jädrans less på att folk inte fattar att vissa har ett rent helvete bara med att forma en mening. Jag tycker tvärtom att det är starkt gjort att fortsätta, och att verkligen försöka göra sig förstådd trots alla gliringar och rena kränkningar som droppas titt som tätt. Hoppas att ni kan låta detta vara från och med denna posten. Tänk lite i fortsättningen.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åt helvete med er. :)

"Kolla valfri post av honom" -Ja, just det! Om ALLA inlägg är i samma stil, tror ni inte att det betyder något? Känns inte snällt att hänga ut någon på detta sätt, men jag börjar bli så jädrans less på att folk inte fattar att vissa har ett rent helvete bara med att forma en mening. Jag tycker tvärtom att det är starkt gjort att fortsätta, och att verkligen försöka göra sig förstådd trots alla gliringar och rena kränkningar som droppas titt som tätt. Hoppas att ni kan låta detta vara från och med denna posten. Tänk lite i fortsättningen.

Visst är det starkt av honom att fortsätta. Nu vet jag ingen ålder på honom, men jag tycker ändå att det är lite väl dålig klass på texterna.

Hm, kom att tänka på att jag läst någonstans att han är dyslektiker. Stämmer det? I så fall kan jag förstå det. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åt helvete med er. :)

"Kolla valfri post av honom" -Ja, just det! Om ALLA inlägg är i samma stil, tror ni inte att det betyder något? Känns inte snällt att hänga ut någon på detta sätt, men jag börjar bli så jädrans less på att folk inte fattar att vissa har ett rent helvete bara med att forma en mening. Jag tycker tvärtom att det är starkt gjort att fortsätta, och att verkligen försöka göra sig förstådd trots alla gliringar och rena kränkningar som droppas titt som tätt. Hoppas att ni kan låta detta vara från och med denna posten. Tänk lite i fortsättningen.

Finns även dom som rent ut sagt skiter i hur deras poster ser ut och hur dom stavar. Vill inte starta något bråk eller liknande om detta, ville bara påpeka det. Men jag förstår din frustration.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är det starkt av honom att fortsätta. Nu vet jag ingen ålder på honom, men jag tycker ändå att det är lite väl dålig klass på texterna.

Hm, kom att tänka på att jag läst någonstans att han är dyslektiker. Stämmer det? I så fall kan jag förstå det. :)

Men din jävla idiot. Jag brusar sällan upp, men nu sitter jag här och är heligt jävla förbannad. Jag bad er att lämna ämnet i min förra post, hur tror du det känns för personen i fråga att få sitta och läsa sådant om sig själv? Aargh, jag kan inte riktigt skriva något utan att bara göra det värre. Bara släpp det.

Finns även dom som rent ut sagt skiter i hur deras poster ser ut och hur dom stavar. Vill inte starta något bråk eller liknande om detta, ville bara påpeka det. Men jag förstår din frustration.

Såklart. Är dock säker på att så inte är fallet.

Edit: Hade jag haft makten så hade jag raderat hela jävla trådjäveln och hoppats att personen i fråga aldrig behövde se de senaste inläggen...

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Småfel? Kolla valfri post av honom, vissa är ett helvete att läsa igenom. No offence. :)

Ante sa det bra, fan alltså. Agent47 är en skitbra medlem, låt honom vara. Du med Pixiegnom.

Egentligen ville jag bara fylla i med att du är så himla tråkig RavenE. Sur, försöker köra med dryga dräpande inlägg men misslyckas och bara tjurar. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja skiter i om ni sitter och klagar på mig. Och nej ja är inte dyslektiker har bara problem med att forma texter. Kan läsa normalt det är just att skriva meningar som är problemet ibland. Ni kan nu sitta och skratta/klaga ja skiter it vad ni säger ja Ignorerar bara era skit inlägg om min skrivning.

Helt rätt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bra?

Det är ett FPS-Freeroam som utspelar sig i jungeln i små byar. Det handlar om att

man skall hitta sinna försvunna dotter.

Sen är det valfrihet över hur man jobbar och skaffar fram pengar.

Sen får man köpa bilar, vapen, information, mat, droger etc.

Och sen går det också att muta vissa personer.

Spelet är ganska buggigt men patchen 2.0 borde fixa en hel del har jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett FPS-Freeroam som utspelar sig i jungeln i små byar. Det handlar om att

man skall hitta sinna försvunna dotter.

Sen är det valfrihet över hur man jobbar och skaffar fram pengar.

Sen får man köpa bilar, vapen, information, mat, droger etc.

Och sen går det också att muta vissa personer.

Spelet är ganska buggigt men patchen 2.0 borde fixa en hel del har jag hört.

Det där verkade faktiskt riktigt intressant, skaffar det nu. OnT: Postal 2 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet ger spelaren frågan: Vad skulle du göra om du var i en fremmande stad och söker efter din dotter? :(

Man kan fråga folk om vägen till polisstationen, baren, hotellet, vapenaffären. m.m. :)

Brukade sitta med det i flera timmar förut, men jag råkade alltid avfyra et skott inne i staden

och blev efterlyst över hela landet :S

Måste installera det igen ;) och ladda ner patchen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja skiter i om ni sitter och klagar på mig. Och nej ja är inte dyslektiker har bara problem med att forma texter. Kan läsa normalt det är just att skriva meningar som är problemet ibland. Ni kan nu sitta och skratta/klaga ja skiter it vad ni säger ja Ignorerar bara era skit inlägg om min skrivning.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...