Jump to content

18 Wheels of Steel Haulin'


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 312
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Lite OT men, vart kan man köpa en ny lastbil i Euro Truck Simulator? Och kan man köpa släp som man kunde i 18WoS serien?

På service ställen/garagen en lördag.

Brukar finnas så man kan köpa en ny lastbil, reparera/trimma och sova. Vid garagen alltså.

Och nej, man borde så vitt jag vet bara kunna arbeta som privat schaufför.

Lite harmligt också att inte hela europa finns med :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
um.. lite hjälp till Euro truck simulator tack!!

Jag vill ha nya lastbilar, vart hittar jag det? och hur "installerar" jag dom?

Sidor;

http://sheryo3d.free.fr/dl/index.php?act=category&id=38

http://3dartpol.getphpbb.com/ets-mods-f54/...1632-t4289.html (Kanske kräver registrering)

Dom två bästa som jag vet. Alla lastbilar man tankar ersätter dom som redan finns i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Körde just demot! Skitmysigt! Ska absoult köpa det! Meeen (Tony Irwing röst):

Vad går själva kampanjen ut på? Ska man klara alla leveranser eller?

Spelet fryslaggar som tusan i början (jag kör på en dålig laptop), men efter ett tag lugnar det ner sig. Varför jävlas det i början?

Hur lyssnar man på musik? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde just demot! Skitmysigt! Ska absoult köpa det! Meeen (Tony Irwing röst):

Vad går själva kampanjen ut på? Ska man klara alla leveranser eller?

Spelet fryslaggar som tusan i början (jag kör på en dålig laptop), men efter ett tag lugnar det ner sig. Varför jävlas det i början?

Hur lyssnar man på musik? :D

Konstig dubbelpost :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde just demot! Skitmysigt! Ska absoult köpa det! Meeen (Tony Irwing röst):

Vad går själva kampanjen ut på? Ska man klara alla leveranser eller?

Spelet fryslaggar som tusan i början (jag kör på en dålig laptop), men efter ett tag lugnar det ner sig. Varför jävlas det i början?

Hur lyssnar man på musik? :)

spelet går inte ut på nått spec, man kan käna pengar och köpa fetare trucks!

laggen kan bero på allt som behöver laddas i början, fast det är bara en ren gissning.

Och det finns en inbyggd radio som man kan lyssna på, den suger så sätt på musik i bakrunden är mitt tips!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommit en ny patch till Euro Truck Simulator som gör att man kan åka i england från Manchester till New Castle sen var det nån stad till jag inte kommer ihåg. Hoppas på en patch till som låser upp hela Europa. Skulle va soft att köra lastbil från England sen genom tyskland och så.

Eller åka genom Ryssland till Finland sen till Sverige. Eller varför inte ta bron mellan Tyskland och Danmark.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok :)! Måste man tanka ibland eller? Och vad är det för skillnad på att bo på hotell och att spola fram tiden? Man blir ju av med tröttheten på bägge sätten!

ja, du måste tanka, och om dina bromsar låser sig efter en kraftig inbromsning så är det din luft som är slut. lite fult men så äre!

Dom lastbilar som är utrustade med "sleeper" kan man sova i..Make sense! Men det finns dom som inte har det, och då är hotel ett mycket nödvändigt alternativ!

Om du vill kolla fuel/air så finns dom bland alla andra hundra mätare på instrumentpanelen, men om du inte orkar leta upp dom så föreslår jag att du trycker "2" så du ser utifrån, där har du alla nödvändiga saker och inget annat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...