Jump to content

18 Wheels of Steel Haulin'


SilentViper
 Share

Recommended Posts

1.det är inte meningen man ska kunna se i dem

2.i mapen 18 wheels of steel i mina dokument finns en mapp som heter music, lägg in dina låtar konverterade till *.ogg där

3.brukar vara F2 men prova olika F* knappar :teehee:

4. kör till ett företag och stanna på den snurrande pilen (bör ju vara som i ALH) och tryck enter och välj gods, sedan färd :D

Okej tack så mycket för svaren, men om man inte ska kunna se i dom, hur ska man då kunna backa etc när man har kameran i lastbilen :)

Finns det bra program att konvertera dom till .ogg eller ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 312
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej tack så mycket för svaren, men om man inte ska kunna se i dom, hur ska man då kunna backa etc när man har kameran i lastbilen :D

Finns det bra program att konvertera dom till .ogg eller ? :D

Om du menar backspeglarna som sitter på själva lastbilen så går deti nte se i doem, nej :) du ska trycka på F2 så får du fram andra backspeglar :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns säkert något bra att hitta här. :D

Okej tack så mycket =)

Om du menar backspeglarna som sitter på själva lastbilen så går deti nte se i doem, nej :( du ska trycka på F2 så får du fram andra backspeglar :teehee:

Ja jag har fått fram dom jag ville ha =)

Levererade precis min första, avfall från något, tog rätt lång tid. Har hittat min svaghet, bromsar alltid försent vid stoppljusen och ja, det gillar ju inte polisen :D

Men rätt roligt spel, kan nog bli rätt långtråkigt dock :) Måste bara få in lite musik också så blir det iaf inte lika tyst =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej tack så mycket =)

Ja jag har fått fram dom jag ville ha =)

Levererade precis min första, avfall från något, tog rätt lång tid. Har hittat min svaghet, bromsar alltid försent vid stoppljusen och ja, det gillar ju inte polisen :D

Men rätt roligt spel, kan nog bli rätt långtråkigt dock :D Måste bara få in lite musik också så blir det iaf inte lika tyst =)

Använd retardern :) tryck B så bromsar den fortare. sliter mindre på bromsarna med :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag såg den på cotroll options så jag använder den, fast har fortfarande problem med att bromsa i tid, ungefär som i verkligheten... :innocent:

( Jag är en utmärkt förare )

Kommer du körandes och ser att det varit grönt länge, släpp gasen. Mest troligt slår det om. Själv kör jag med retarden + handbromsen + vanliga bromsen om jag är väldigt nära rödljuset och det slår om. Har klarat mig alla gånger hittills. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer du körandes och ser att det varit grönt länge, släpp gasen. Mest troligt slår det om. Själv kör jag med retarden + handbromsen + vanliga bromsen om jag är väldigt nära rödljuset och det slår om. Har klarat mig alla gånger hittills. :D

Hmm, låter bra det där.. Måste få in lite känsla i det hela :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara inte en annan lastbil? :P

Skulle faktiskt tro det :D

Skulle också säga att, jag vet inte hur långt ni kom i diskussionen om att man inte kunde spara när man hade ett upprdag, men på Haulin' så kan man det upptäcke jag, vilket gjorde mig rätt glad :P Så fall ni inte visste så vet ni iaf nu =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Hej, instalerade nyss 18 wos haulin på min dator men har 2 frågor:

1. Hur zoomar man bak på camera 2, så att man får det som RavenE http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion...t44161-100.html. För min kamera ligger mitt i släppet så ser bara halva cargon.

2. har precis köpt ny lastbil men har åkt till garaget i min hemstad men den finns inte där.

Hoppas nån kan svara, tack för förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...