Jump to content

18 Wheels of Steel Haulin'


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Inlägg 312
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mods till Haulin' (eller American Long Haul), någon som har lite tips på lite större mods som gör det roligare? Euro var för tråkigt utan business-delen och om jag ska köra Haulin' vill jag förändra gameplay lite för att inte bli uttråkad. Glodde runt på forumen men hittade inget WOOHOO!-aktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mods till Haulin' (eller American Long Haul), någon som har lite tips på lite större mods som gör det roligare? Euro var för tråkigt utan business-delen och om jag ska köra Haulin' vill jag förändra gameplay lite för att inte bli uttråkad. Glodde runt på forumen men hittade inget WOOHOO!-aktigt.

Can this map vara något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Vilket spel ska jag köpa? Haulin, American Longhaul eller Convoy? Jag har bara testat trial till Haulin och det funkade rätt bra på min laptop (enda datorn jag har för tillfället) och jag har hört att de andra spelen kräver en starkare dator. Men är Haulin lika bra som de andra spelen trots mindre städer och sämre grafik?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Ok! Nu behöver jag akut hjälp!

Jag ska köra en "Mobile Home" från San Fransisco till Alberquerque. Problemet är att jag inte kan haka på släpet på lastbilen! Det är som att det är för trångt! Behöver man en annan typ av bil för just Mobile Homes?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok! Nu behöver jag akut hjälp!

Jag ska köra en "Mobile Home" från San Fransisco till Alberquerque. Problemet är att jag inte kan haka på släpet på lastbilen! Det är som att det är för trångt! Behöver man en annan typ av bil för just Mobile Homes?

Tror inte det ska spela nån roll eftersom jag har lyckats koppla på alla möjliga släp på massa lastbilar testa T eller så kollar du options om du nu inte har gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det ska spela nån roll eftersom jag har lyckats koppla på alla möjliga släp på massa lastbilar testa T eller så kollar du options om du nu inte har gjort det.

Konstigt. Jag vet att man ska trycka på T för att koppla lastbilen till släpet, men det kan man ju bara göra först när bakdelen av lastbilen är under framsidan av släpet. När jag försöker backa in under släpet så är det som att krocka med en osynlig vägg! Vad är felet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt. Jag vet att man ska trycka på T för att koppla lastbilen till släpet, men det kan man ju bara göra först när bakdelen av lastbilen är under framsidan av släpet. När jag försöker backa in under släpet så är det som att krocka med en osynlig vägg! Vad är felet?

en bug?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon vart det finns Snö i 18 Wheels Of Steel Haulin'? Jag är uppe i vancouver ändå så finns det INGEN Snö alls.... :( Har kört ända från New York sen neråt sen följt längst ner på kartan ända till vancouver SEN finns det ingen snö alls som jag ville se åtminstånde. :lol::(

:(

Sent svar, jag vet, men det finns faktiskt snö i Haulin'! Jag kör Haulin' utan vare sig expansioner eller mods, och jag åkte just in i ett snöoväder väster om Bismarck!

Jepp, så ful grafik blir det på en gamal sliten laptop :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...