Jump to content

18 Wheels of Steel Haulin'


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 312
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför laggar ALH när spel som Half-Life 2 och The Sims 2 flyter på perfekt på höga inställningar? :o

Tror inte att spelet "laggar", möjligtvis hackar...

--------------------------------------------------------------------------------

Det kan bero på olika orsaker. Kolla vad som körs i bakrunden, sök efter virus, Ställ ner grafik inställningarna eller så är det något konstigt med själva spelet som du har köpt eller "köpt"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jobbigt med Convoy, man kan ju inte spara medans man gör ett uppdrag :o Går nog tillbaka till ALH :o

Märkte det jag också. :o

Tog på mig ett uppdrag Las Vegas -> New York. Körde 20 min, och sparade. Kom tillbaka någon timme senare och startade igen. Då stod jag där på motorvägen med bara själva lastbilen. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade Convoy och Haulin' och tyckte att Haulin' var bäst så kör på det, men jag har några frågor.

1.Jag kan inte se i sidospeglarna, det är bara suddigt (kör med högsta grafik utan problem)

2. Finns det någon radio i spelet med musik eller måste man lägga in själv? Känns väldigt tyst att inte ha musik.

3. Jag såg på några bilder att dom har små rutor liksom inne i lastbilen fast i hörnet som agerar sidospeglar som är lätt och se, hur får man fram dom?

4. Hur tar man ett uppdrag i detta spelet.

Annars väldigt bra spel =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade Convoy och Haulin' och tyckte att Haulin' var bäst så kör på det, men jag har några frågor.

1.Jag kan inte se i sidospeglarna, det är bara suddigt (kör med högsta grafik utan problem)

2. Finns det någon radio i spelet med musik eller måste man lägga in själv? Känns väldigt tyst att inte ha musik.

3. Jag såg på några bilder att dom har små rutor liksom inne i lastbilen fast i hörnet som agerar sidospeglar som är lätt och se, hur får man fram dom?

4. Hur tar man ett uppdrag i detta spelet.

Annars väldigt bra spel =)

1.det är inte meningen man ska kunna se i dem

2.i mapen 18 wheels of steel i mina dokument finns en mapp som heter music, lägg in dina låtar konverterade till *.ogg där

3.brukar vara F2 men prova olika F* knappar :teehee:

4. kör till ett företag och stanna på den snurrande pilen (bör ju vara som i ALH) och tryck enter och välj gods, sedan färd :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...