Jump to content

18 Wheels of Steel Haulin'


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 312
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du skippade en manadatory check ju :rolleyes:.

Dvs, kan vara tullen, kolla vikten på din last osv. Håll utkik efter skyltar med lastbilar på!

Ja, antar det..

Körde precis förbi en Scales då jag fick full wanted.. :/

En fråga:

Måste jag själv hålla tiden på hur länge jag kört, då min gubbe blir trött, och då får man ju halv wanted på en gång, och det känns ovärt att åka flera minuter till nästa scale/parkering/hotell/bensinstation..

Jag brukar bara stanna vid vägkanten och "sova" 8 timmar, om det nu räcker, men wantedleveln försvinner ju inte då :/

Edit:

Måste jag åka in vid varje Scale ?

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, antar det..

Körde precis förbi en Scales då jag fick full wanted.. :/

En fråga:

Måste jag själv hålla tiden på hur länge jag kört, då min gubbe blir trött, och då får man ju halv wanted på en gång, och det känns ovärt att åka flera minuter till nästa scale/parkering/hotell/bensinstation..

Jag brukar bara stanna vid vägkanten och "sova" 8 timmar, om det nu räcker, men wantedleveln försvinner ju inte då :/

Edit:

Måste jag åka in vid varje Scale ?

Du måste åka in på ALLA scales. Jag tycker att det är en av dom roligaste sakerna i spelet :lol: Tänk, du står och väntar i kö med andra chaffisar, ni står och tutar lite på varandra, ahhh vilken känsla :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm. Jag började spela igår, och mitt första jobb var att dra ett dubbelsläp från LA till Minneapolis. När jag avslutade spelet igår och laddade det idag igen var ena släpet plötsligt borta. Vad beror det på? Bugg? Kommer det göra någonting när jag har levererat lasten?

Om du levererat frakten och parkerat släpet i det markerade området, så försvinner släpet, ja. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...