Jump to content

18 Wheels of Steel Haulin'


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 312
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet inte om detta passar bättre i screenshots-tråden.

Men men, har börjat spela lite American Long Haul.

Börjar min spännande resa.

Ute och glider.

Har blivit en fin liten kö bakom mig.

Tappade släpet när jag gjorde en u-sväng.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag lyckas inte blinka! I options står det att det är [ och ] som är höger respektive vänster, men det kan väl inte stämma?

Om du ser att det står typ [ + Y på vänster blinkers så kan du använda blinkersen med [ eller Y

Ja har mina blinkers på Ctrl [VÄNSTER] Alt [HÖGER]

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ställa in själv vilka knappar man vill blinka med. Kör själv med 4 och 6 på numpaden.

Kör också med dom, fungerar bra.

Har inte kört klart något jobb än, tar ju aslång tid. Är det verkligen så att jag bara får 6000 för att köra två släp genom hela jävla USA? Det kommer ju ta år och dagar innan jag ens har skrapat ihop så det täcker bensinkostnaderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta spel var ju skitkul! :D

Just nu fraktar jag Motorer till San Fransisco. Men jag har fått böter 3 ggr för att jag inte stannade vid rött ljus? jag försöker varje gång men bromsarna är kassa! :)

Uhm, jag använder "B" när jag ska bromsa. Vet inte om det är så bra för motorn, men det är effektivt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör också med dom, fungerar bra.

Har inte kört klart något jobb än, tar ju aslång tid. Är det verkligen så att jag bara får 6000 för att köra två släp genom hela jävla USA? Det kommer ju ta år och dagar innan jag ens har skrapat ihop så det täcker bensinkostnaderna.

Det lät väldigt lite för en sådan frakt. Jag fraktade ett släp från Washingtong (tror jag) till New York, drog in 12k på det. :(

Tror det beror lite på vad man fraktar också.

Detta spel var ju skitkul! :D

Just nu fraktar jag Motorer till San Fransisco. Men jag har fått böter 3 ggr för att jag inte stannade vid rött ljus? jag försöker varje gång men bromsarna är kassa! :)

För att bromsa snabbt tar jag till V + B, då jävlar stannar du på en femkrona. Visserligen inte bra för motorn, som Lajjan skrev, men effektivt är det! Annars är det ju bara att släppa gasen då du ser att det blir rött och du är en bit ifrån, och bromsa som vanligt. (Och hoppas på det bästa.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det lät väldigt lite för en sådan frakt. Jag fraktade ett släp från Washingtong (tror jag) till New York, drog in 12k på det. :(

Tror det beror lite på vad man fraktar också.

För att bromsa snabbt tar jag till V + B, då jävlar stannar du på en femkrona. Visserligen inte bra för motorn, som Lajjan skrev, men effektivt är det! Annars är det ju bara att släppa gasen då du ser att det blir rött och du är en bit ifrån, och bromsa som vanligt. (Och hoppas på det bästa.)

Fraktar 2 släp med "Waste" från Miami till... Någonting... Har ingen aning om hur man kan frakta annat.

Hur sover man?? Jag blir skitdamp på att gubben slocknar ögonen och bara väntar på döden :)

BTW: Grymt roligt spel, vill bara veta hur man sover sedan är det ride across america :D

Åk in till vägkanten, tryck på N och sen tar du "advance time". Tror det heter något i den stilen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur sover man?? Jag blir skitdamp på att gubben slocknar ögonen och bara väntar på döden :(

BTW: Grymt roligt spel, vill bara veta hur man sover sedan är det ride across america :)

För mig gäspar gubben bara, och en ruta till vänster säger att "You are tired, you should get some sleep".

Fraktar 2 släp med "Waste" från Miami till... Någonting... Har ingen aning om hur man kan frakta annat.

Åk in till vägkanten, tryck på N och sen tar du "advance time". Tror det heter något i den stilen iaf.

Kör du campain, eller free ride?

Eller hotell, fungerar det också. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...