Jump to content

18 Wheels of Steel Haulin'


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 312
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv är jag ute och drar med "Slööö- Forden" :doh:

Smakprov:

************SEGASTE BILDEN JAG NÅNSIN LADDAT!!!!!!!!!!!!!!************

Vill ni sitta i den kön? :>

lol, Bilden där jag och 3 andra chaffisar stod, vi skulle ut på motorvägen men vi kom inte ut på typ 4 minuter!! (Seriöst!!)

Sedan undrar jag detta med "Speed Limits" Skyltarna! Det står på motorvägarna att det är 65 som är limiten! Men jag kör i ca 90 och snuten bryr sig inte :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol, Bilden där jag och 3 andra chaffisar stod, vi skulle ut på motorvägen men vi kom inte ut på typ 4 minuter!! (Seriöst!!)

Sedan undrar jag detta med "Speed Limits" Skyltarna! Det står på motorvägarna att det är 65 som är limiten! Men jag kör i ca 90 och snuten bryr sig inte :rolleyes:

Det är väl bara tacka och ta emot! :> Btw åkte vilse med Forden och hamnade på någon liten väg utanför El-Paso. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl bara tacka och ta emot! ^_^ Btw åkte vilse med Forden och hamnade på någon liten väg utanför El-Paso. :doh:

Hehe, alltid kul att ta omvägar :> Jag körde fel vid Winniepig... Skulle ta vägen som gick åt norr (behövde ta den för att sedan ta en rak sträcka åt öst) men tror du inte jag tar den som går Nord-Väst :rolleyes: (Det tog en kvart mer än beräknat :wub: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan undrar jag detta med "Speed Limits" Skyltarna! Det står på motorvägarna att det är 65 som är limiten! Men jag kör i ca 90 och snuten bryr sig inte :rolleyes:

Jag har också märkt det, ändrade i spelets meny så mätaren visade km/h, men med min lastbil toppade jag mätaren ganska snabbt, långt senare bestämde jag mig för att ändra tillbaka till mph-mätare istället, för att se vad min nya 15-stegs låda skulle gå för.

Trodde det var fri fart, men runt 90-100 mph så börjar efterlysningsmätaren öka faktiskt.

prism3d2008-01-2801-48-23-70_973012_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också märkt det, ändrade i spelets meny så mätaren visade km/h, men med min lastbil toppade jag mätaren ganska snabbt, långt senare bestämde jag mig för att ändra tillbaka till mph-mätare istället, för att se vad min nya 15-stegs låda skulle gå för.

Trodde det var fri fart, men runt 90-100 mph så börjar efterlysningsmätaren öka faktiskt.

*Bild*

Vad kör du för lastbil?? Den ser ut att gå rikigt fint :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, Precis innan man är framme så ska det bli trafik stopp :rolleyes:

nyqmto0w5gps.jpg

EDIT: Glömde lägga till att när jag kom fram så tjänade jag lite över $56.000 :doh:

Ett tips vid trafik stopp så brukar ja köra på vänster eller höger sida vid sånna där stopp en fin liten väg om du vill slippa stå i kö.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten resa från ett land till ett annat:

Börjar i New York, ska frakta ägg till Thunder Bay:

Precis passerat grönt ljus, så nu börjar min resa:

k8uk77u48a7l.png

Men självklart kommer ett nytt precis efter, det är ju ändå New York så:

1us3rv521sh2.png

Fint ljus:

bq4bk75555dk.png

Sen blev det natt:

wh9zbkekrukz.png

Passerade gränsen till Canada utan några problem. :>

vse7qcybb2k9.png

Kunde inte låta bli att retas lite med varningsblinkersen:

ws5g9tawpvwo.png

En seeeg backe:

Och lite mer köbildning. :doh::

ald49neuyz5a.png

Jag märkte också att det var svårt att styra då man har på den "flygande kameran":

q190ccjtqkle.png

Här ska jag av!

dkijmtuabbbp.png

Sisådärja! Då var man framme:

w71wkqzdmjyp.png

En fråga också då: Om jag köpt en ny lastbil och uppgraderat den med ny motor etc, hur gör jag för att kunna köra den? Tydligen kunde jag inte välja den. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är så jävla sugen på det här spelet, men det laggar på min dator. Finns det inte typ till PS2 eller ngt?

Det finns nog inte till PS2 tror jag :doh:

--------------------------------------------------------------------------------

Aja, nu ska jag börja min resa från Montreal till Bismarck. Det första jag gör är att passera rött ljus pga inga bra bromsar så jag fick böta 4,200 $ :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten resa från ett land till ett annat:

Trevlig story :doh:

En fråga också då: Om jag köpt en ny lastbil och uppgraderat den med ny motor etc, hur gör jag för att kunna köra den? Tydligen kunde jag inte välja den. :rolleyes:

Du måste kolla under "manage vehicles" hur mycket duration det är kvar, om det är t.ex 6 timmars duration måste du advance time med 6-7 timmar.:>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag gjort, den ska vara körklar. :doh:

Vilken stad är din HQ?? Om du beställt den så är den i din HQ stad, Tryck "N" och välj "Transport Truck" välj sedan lastbilen du vill transportera och sedan väljer du stad och sedan Transport... Nu måste du göra "Advance time" typ 24:00 timmar. Sedan är den i "Parking Lot" i staden du valde :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken stad är din HQ?? Om du beställt den så är den i din HQ stad, Tryck "N" och välj "Transport Truck" välj sedan lastbilen du vill transportera och sedan väljer du stad och sedan Transport... Nu måste du göra "Advance time" typ 24:00 timmar. Sedan är den i "Parking Lot" i staden du valde :rolleyes:

Doh, hade visst satt min kollega på att köra med den lastbilen, så då kan inte jag använda den, right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...