Jump to content

18 Wheels of Steel Haulin'


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 312
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

God kväll! Ni vet lastbilen man börjar med i ALH och Haulin, typ Coronado eller liknande. Finns det nå't sätt att ändra "startlastbilen" utan att behöva köpa en ny?

Jag får inte EU moden att funka! Jag har unrarat filerna och lagt dom i mod foldret. Men banan är den samma. vad görA?

Redigerad av Illousion
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingen mod alls. De screenshots jag postade var från 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal. Därför ser det lite annorlunda ut :lol:

Så dom du postade i screenshotstråden om resan till Las Vegas (eller om det var ifrån Las Vegas) var ifrån Pedal to the medal? Grafiken såg ju bra ut, så jag trodde att det var ifrån ALH eller Haulin'

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så dom du postade i screenshotstråden om resan till Las Vegas (eller om det var ifrån Las Vegas) var ifrån Pedal to the medal? Grafiken såg ju bra ut, så jag trodde att det var ifrån ALH eller Haulin'

Alla 18 wheels of steel kör med samma grafikmotor och inställningar. Det är ingen skillnad mellan dom förutom texturerna och polycounten! Det är det som är synd med denna spel serie :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...