Jump to content

18 Wheels of Steel Haulin'


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hej, instalerade nyss 18 wos haulin på min dator men har 2 frågor:

1. Hur zoomar man bak på camera 2, så att man får det som RavenE http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion...t44161-100.html. För min kamera ligger mitt i släppet så ser bara halva cargon.

2. har precis köpt ny lastbil men har åkt till garaget i min hemstad men den finns inte där.

Hoppas nån kan svara, tack för förhand!

1. Beror på hur lång trailer du har.

2. Du måste kolla under Manage Trucks hur lång duration det är kvar. Är det 13 timmar så tryck på "Advance Time" och välj 13 timmar :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • Inlägg 312
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan knappt lira 18 WoS Haulin om jag inte lirar i ett fönster. Det laggar sönder om jag lirar med full-size

Men borde inte min dator klara spelet? :shifty:

Intel® Pentium® D 3.40 Ghz, 3.40 Ghz

2Gb RAM

nVidia GeForce 7300 LE 512mb

Jo, det måste vara något fel någonstans.

Som man brukar fråga; Har du alla senaste drivrutiner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, instalerade nyss 18 wos haulin på min dator men har 2 frågor:

1. Hur zoomar man bak på camera 2, så att man får det som RavenE http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion...t44161-100.html. För min kamera ligger mitt i släppet så ser bara halva cargon.

2. har precis köpt ny lastbil men har åkt till garaget i min hemstad men den finns inte där.

Hoppas nån kan svara, tack för förhand!

Jag svarar på andra frågan... Vart valde du den att transporteras till?? Om du inte valde så står den på en Parkering i din hemstad :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det måste vara något fel någonstans.

Som man brukar fråga; Har du alla senaste drivrutiner?

Jo jag har uppdaterat dom drivrutiner som går. Vet inte vad det annars kan vara. Om jag tar fram sidospeglarna när jag lirar i ett fönster så laggar det, och tar jag bort sidospeglarna och har antingen kartan eller inget så laggar det inget.

Har även nydligen fått tillbaka datorn. Så den är helt ren osv.

Redigerad av GTAsa-tattoos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag har uppdaterat dom drivrutiner som går. Vet inte vad det annars kan vara. Om jag tar fram sidospeglarna när jag lirar i ett fönster så laggar det, och tar jag bort sidospeglarna och har antingen kartan eller inget så laggar det inget.

Har även nydligen fått tillbaka datorn. Så den är helt ren osv.

Hm, fan va skumt. :shifty:

Finns det inga patchar eller något då?

Click Den kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Nu är det så att ja har börjat spelat detta igen. Och jag har fixat lite förare åt mig men hur sjutton var det man gjorde för att ge dom lastbilar. Ja hade köpt 5 styckna till dom men när ja gick till Manage Driver så kunnde ja inte ge dom lastbilarna. Nån som vet hur man gör.

Detta sköter du genom Manage Contracts. Förarna kommer inte röra en fena förrän de har kontrakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...